سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از لغو بازي توسط تيم فوتسال شرکت حفاري؛

کاظم سليماني: کميته انضباطي در مورد حفاري تصميم مي گيرد

نماينده کميته فوتسال و ناظر بازي فرش آرا و شرکت حفاري گفت: سرپرست تيم شرکت حفاري کم لطفي کرد مي توانستيم مشکل را با همکاري اين تيم حل کنيم اما حالا صورت جلسه خود را تحويل کميته انضباطي داده ام تا تصميم گيري کنند.

کاظم سليماني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با هماهنگي که روز قبل از برگزاري بازي فرش آرا و شرکت حفاري با مسئولان تيم مهمان انجام شد، به توافق رسيديم که بازي با 30 دقيقه تأخير در ساعت 18:30 انجام شود اما به دليل برگزاري بازي هندبال در سالن مشهد 3 دقيقه تأخير بوجود آمد در کمال ناباوري تيم شرکت حفاري به دليل همين چند دقيقه حاضر شد در سالن حاضر شود و رقابت اين هفته را برگزار کند.

وي افزود: من به عنوان ناظر و تمامي مسئولان فرش آرا از سرپرست تيم شرکت حفاري خواهش کرديم تا لجاجت را کنار بگذارد و بازي را برگزار کنند اما معتقدم اين تيم از همان ابتدا تصميم نداشت رو به روي فرش آرا قرار بگيرد زيرا بازيکنانش حتي در سالن هم حاضر شدند و در ميني بوس بيرون از سالن منتظر بودند تا سرپرست لغو بازي را اعلام کنند و بروند.

سليماني خاطرنشان کرد: درصورتيکه بليط بازگشت اين تيم براي روز گذشته بود قبول مي کرديم که دليل دارند اما اطمينان دارم که شرکت حفاري شب گذشته را در مشهد نگذارند. ازسوي ديگر يک تيم در جايگاهي نيست که ديداري را لغو کند اين تصميم مربوط به ناظر بازي و کميته فوتسال مي شود صورت جلسه رويدادهاي روز گذشته را آماده و تسليم کميته انضباطي کردم تا مسئولان با بررسي اين گزارش تصميمات لازم را اتخاذ نکنند از اين چه تصميمي گرفته مي شود اطلاعي ندارم زيرا من تصمي گيرنده نيستم تنها بايد گزارش بازي را تسليم اين کميته مي کردم./مح

برچسب ها: کمیته ، انضباطی ، حفاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.