سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير عميدي: برخي در پينگ پنگ، عذر بدتر از گناه مي آورند

کارشناس تنيس روي ميز کشورمان گفت: صحبت هاي امير ميرصادقي در يکي از روزنامه هاي ورزشي غدر بدتر از گناه بود.

اميرعميدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص مصاحبه امير ميرصادقي به عنوان عضو فدراسيون يکي از روزنامه هاي رسمي کشور اظهار داشت: از نظر من گفتن اين صحبت که افشين نوروزي تاکنون جزو 5 نفر برتر تيم ملي نبوده و به لطف فدراسيون تاکنون در رقابت هاي بدون مرزي شرکت کرده است عذر بدتر از گناه است و مي تواند بيانگر اين موضوع باشد که تا وقتي که يک بازيکن به نفع فدراسيون تنيس روي ميز صحبت کند پاداش مي گيرد و مادامي که انتقاد کند کنار گذاشته مي شود و وي را تخريب مي کنند که بيان اين گفته جالب نيست و فدراسيون را زير سوال خواهد برد.

وي تصريح کرد: وقتي کميته فني تصميم مي گيرد که بازيکني را مطابق آمادگي پالايش به عنوان عضوي از تيم ملي انتخاب کند غيرمنطقي است که بگوييم تصميم کميته فني فقط به خاطر ارفاق به يک بازيکن بوده است به نظر من طرح اين صحبت ها از سوي پيشکسوتي مانند ميرصادقي غيرعادي و دور از ذهن است.

عميدي در خصوص حضور مجيد احتشام زاده و امير ميرصادقي به عنوان کارشناس در برنامه هاي تلويزيوني مختلف و گفته هاي جانب دارانه آنها خاطرنشان کرد: مجيد احتشام سالها است که عضوي از کميته فني فدراسيون تنيس روي ميز است اين درحالي است که شايد عمر حضور ميرصادقي در کميته فني به 3 يا 4 ماه برسد اما به وجود آمدن اين جبهه جديد و بيان صحبت هاي اين بزرگواران به نظر مي رسد تخريب مهرداد باباديوند، مدير تيم هاي ملي تنيس روي ميز در برنامه آنها باشد.

سرپرست سابق امور دبيري تنيس روي ميز توضيح داد: وقتي احتشام زاده از مدتها قبل بحث پيشنهادي که تيم ملي ترکيه که در خصوص سرمربيگري به وي داشته است را مطرح کرده است به نظر مي رسد مي خواهد بيان کند که توان به عهده گرفتن سرمربيگري تيم ملي ايران را نيز دارد، البته شايد من اشتباه مي کنم.

عميدي با اشاره به اين گفته ميرصادقي که شرکت در مسابقات گوانگ جو حق ميديا لطف اله نسبي بود و انفشين نوروزي نبايد به آن پيکارها اعزام مي شد، گفت: مسابقات گوانگ جو دو سال و نيم پيش برگزار شده است اگر معتقد هستند که حق لطف اله نسبي را خورده اند بايد همان موقع مي گفتند اشتباه کرديم مطرح کردن اين موضوع پس از اين مدت طولاني و در اين ايام که بحث تخريب افشين نوروزي از سوي عده اي مطرح است به نظر مي رسد کار صحيحي نباشد.

کارشناس تنيس روي ميز کشورمان در پاسخ به اين سوال که نظرش درباره گفته محمد زارع پور، رئيس فدراسيون مبني بر لزوم عذرخواهي افشين نوروزي گفت: تا آنجا که من مي دانم افشين نوروزي درباره آن بخش از گفته هايش را که در خصوص سرپرست امور دبيري فدراسيون مطرح کرده بود عذرخواهي کرده است اما اينکه از وي بخواهيم به خاطر بيان مطالب کارشناسي اش عذرخواهي کند، معني خاصي ندارد.

وي اضافه کرد: نوروزي صحبت هاي درستي را مانند برگزاري اردوي تيم ملي، سفرهاي بيشتر، حمايت از ورزشکاران و ... مطرح کرده است که کاملا صحيح بود خيلي از چيزها را هم وي به دليل اينکه خود را کارشناسي نمي دانست مطرح نکرد مثل لزوم توسعه ورزش همگاني، توجه به تنيس روي ميز استانها، مبحث يک ميليون دانش آموز کلاس پنجم که با درايت فدراسيون بايد به همه آنها رسيدگي شود.

عميدي روند پيش آمده در فدراسيون تنيس روي ميز مثبت ارزايبي کرد و مدعي شد: من اين جريان را مثبت ديدم و باعث شد بحث هاي خوبي مطرح شود، رسانه ها به تنيس روي ميزکشور توجه نشان دادند حقايقي بيان شد و شايد بهانه اي شود تا به سوي اصلاح پيش برويم، وزارت ورزش و جوانان هم به تنيس روي ميز توجه نشان دهد و زمينه پيش آيد تا در فدراسيوني که تمام پست هاي مديريتي در اختيار افرادي غير پينگ پنگي است اتفاق جديدي بيفتد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.