سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی و اصفهان دارای بهترین موقعیت در شبکه اجتماعی ماه نو هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارزیابی عملکرد هلال احمر استان های سراسر کشور در شبکه اجتماعی ماه نو خبر داد و گفت: این ارزیابی برای نخستین بار انجام گرفت و نتایج آن به استان ها ابلاغ شد.

محمد جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این مرحله، عملکرد جمعیت های استانی از نظر تعداد اعضا فعالیت و تعداد علاقمندی های ثبت شده در شبکه اجتماعی ماه نو مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه پیش از این عملکرد و فعالیت جمعیت های استانی در شبکه اجتماعی ماه نو مورد ارزیابی و سنجش قرار نگرفته بود گفت: ارزیابی و سنجش در فضای سایبر به ویژه شبکه اجتماعی ماه نو به دلیل حجم بالای داده ها کار دشواری است و تفکیک عملکرد استان ها نیز کار بسیار پیچیده ای بود و نرم افزارهای خاصی را نیاز داشت که خوشبختانه صورت گرفت.
جعفریان یادآور شد: در سنجش صورت گرفته، ضمن ارزیابی عملکرد جمعیت های استانی از نظر تعداد اعضای عضو و تعداد فعالیت ها و علاقمندی های ثبت شده در شبکه اجتماعی ماه نو، پیشنهاداتی به منظور ارتقاء جایگاه کمی و کیفی جمعیت های استانی در این شبکه اجتماعی ارائه شد.
وی با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته، واقعی یا غیرواقعی بودن رتبه های جمعیت های استانی در شبکه اجتماعی ماه نو سنجش و مشخص شد گفت: به عنوان مثال در برخی استان ها یک نفر از داخل مجموعه برای تمامی اعضا در شبکه اجتماعی ماه نو ثبت نام کرده بود و همین مساله موجب ارتقای آن استان از نظر تعداد اعضای عضو می شد که این رتبه واقعی نیست زیرا بررسی ها نشان می داد از تعداد ثبت نام های صورت گرفته ، یک دهم نیز فعال شده اند.
به گفته جعفریان هم اکنون حدود 40 تا 50 هزار نفر عضو شبکه اجتماعی ماه نو هستند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.