سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

توسعه زیرساخت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در دولت های نهم و دهم

استاندار چهارمحال و بختیاری از توسعه زیرساخت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در دولت های نهم و دهم خبر داد.

علی اصغر عنابستانی، تامین زیرساخت های گردشگری و ورود گردشگر به استان چهارمحال و بختیاری را لازم و ملزوم یكدیگر عنوان كرد و گفت: دولت، به سرمایه گذاران در فراهم شدن زیرساخت های گردشگری كمك می كند و برای توسعه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه ها و حمایت بخش خصوصی ضروری است.
وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت های لازم و اطلاع رسانی جاذبه های استان چهارمحال و بختیاری، ماندگاری گردشگران در فاصله بین 1388 تا 89 دو برابر شد، یعنی ماندگاری گردشگران در استان چهارمحال و بختیاری در سال 89 دو برابر سال قبل شد و این میزان در سال 90 در مقایسه با سال 89 نیز دو برابر شد.
عنابستانی، استفاده از فرصت های استان های همجوار به ویژه استان اصفهان در بخش تورگردانی و مسافر، استفاده از فرصت اردوهای راهیان نور، توسعه فرهنگ گردشگری در میان مردم و نهادینه شدن اقتصاد گردشگری در استان را از راه های توسعه صنعت گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری، بیان كرد.
وی، همچنین با بیان جزئیات طرح ورود 70 هزار گردشگر خارجی به استان چهارمحال و بختیاری تا پایان برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: این طرح در اداره كل گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده است و با انعقاد تفاهمنامه هایی با فعالان گردشگری خارج از كشور و همكاری تورگردانان داخلی، اجرایی می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.