سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید بی غم

شرکت حفاری اجازه لغو بازی را نداشت

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: تصمیم گیری در مورد برگزاری با عدم برگزاری بازی بر عهده ناظر بازی است و هیچ تیمی اجازه لغو رقابت ها را ندارد.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اینکه با سرپرست تیم شرکت حفاری به توافق رسیدیم که بازی با نیم ساعت تأخیر برگزار شود، مسئولان باشگاه حفاری با اين تأخیری که به دلیل تمام نشدن مسابقه هندبال بوجود آمد موافقت نکردند و بازی را لغو کردند.

وی افزود: تمام شرایط برای برگزاری بازی محیا بود ناظر بازی هم براین نظر بود که 30 دقیقه تأخیر مشکلی ایجاد نمی کند و بلافاصله پس از هندبال رقابت باید انجام گیرد اما سرپرست تیم شرکت حفاری علی رغم تمام خواهش های ما و دستور ناظر، سالن را ترک کرد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا بیان داشت: اگر قانون اجازه لغو رقابت ها را به تیم ما می دادند من هم می توانستم روزی که در قم معطل شدیم و بازیکنانم به دلیل فشار عصبی و تأخیر 2 ساعته تمرکز خود را از دستظ داده بودند، بدون برگزاری بازی به شهر خود باز گردم اما ناظر بازی در آن روز اعلام کرد اگر قم را ترک کنید بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع صبا تمام می شود و ما مجبور شدیم با وجود ناهماهنگی ها در برنامه‌های میزبان، بازی کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر بخواهیم قضاوت بی طرفانه کمیته انضباطی را شاهد باشیم باید ببینیم تصمیم کمیته در مورد رفتار تیم شرکت حفاری به چه صورت خواهد بود. این تیم باید به حاشیه هایی که پس از این تصمیم در سالن بوجود می آید نیز می اندیشید.

ما 300 هزار بلیط فروخته بودیم و هواداران 2 ساعت قبل از بازی پشت درهای سالن منتظر بودند زمانیکه متوجه شدند بازی لغو شده اعتراض کردند و خواستار پس گرفتن هزینه ای که برای خرید بلیط کرده بودند، شدند.

حمید بی غم افزود: تا چند ساعت بعد از این واکنش تیم شرکت حفاری درگیر پراکنده کردن هواداران از اطراف سالن بودیم یک تصمیم عجولانه باعث شد تمام برنامه های ما به هم بخورد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم این جریان در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد و برخورد مناسبی انجام شود چون در صورتی که این منوال را در پیش بگیریم هر تیمی که آمادگي رویارویی با حریف را نداشته باشد می تواند بازی را لغو کند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.