سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اعزام نخستین گروه طرح سفرمهر با رضایت کامل به اتمام رسید

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: نخستین گروه طرح سفر مهر با رضایت کامل به شهرهای خود بازگشتند


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سید جواد موسوی ، با اشاره به اینکه طرح سفر مهر در کشور به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و توسعه فرهنگ سفر در بین اقشار مختلف در راستای معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری اجرا می‌شود، اظهار کرد: نخستین گروه طرح سفر مهر 25 دی‌ماه سال جاری وارد مشهد شدند و پس از اقامت 3 روزه خود در مشهد با رضایت کامل به شهرهای خود بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه طرح سفر مهر برای ثبت‌نام‌کنندگان به مدت سه روز و دو شب است و تمام افراد اقشار کم درآمد می‌توانند از خدمات سفر در طول مسافرت بهره‌مند شوند، ادامه داد: نخستین گروه این طرح در مشهد در 4هتل صبا، سحاب، طرقبه و سی‌برگ اقامت داشتند و تمامی هزینه‌های این گروه رایگان و از سوی سازمان ذیربط پرداخت شده است.

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی عنوان کرد: در نخستین گروه طرح سفر مهر 40 نفر شرکت کرده بودند که پس از خروج از مشهد رضایت کامل از سفر خودداشتند.

موسوی بیان کرد: برای اعزام گروه‌های دوم تاکنون اطلاعاتی داده نشده و سازمان ذی‌ربط مسئول کارهای گروه‌ها است و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تنها هماهنگی اقامت و پذیرایی از آنها را به عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد:برای گروه‌های بعدی برای اقامت در مشهد از مهمانسراهای دولتی استفاده می‌شود تا هزینه‌ها کاهش و امکان سفر گروه‌های بیشتری را داشته باشیم.

معاون گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان‌رضوی اظهار کرد: هزینه‌های گروه‌های بعدی تا 70درصد تخفیف را شامل می‌شود و مسافران تنها 30درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

موسوی یادآور شد: تمامی افرادی که مایل به ثبت‌نام در این طرح هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.safaremehr.ichto.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها: اعزام ، سفر ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.