سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

انتقال باشگاه استیل‌ آذین به اردبیل قطعی است / پیگیری طرح جامع حمایت از ورزشکاران در مجلس

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای مقدماتی برای انتقال باشگاه استیل آذین به اردبیل انجام شده که با رفع مشکلات کوچک پیش آمده بتوانیم فعالیت این باشگاه را در اردبیل شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/منصور حقیقت‌پور افزود: با توافقی که با مالک باشگاه استیل آذین داشتیم مجوز انتقال این باشگاه با عنوان استیل آذین سبلان اخذ شده تا در تمام رده‌ها این باشگاه فعالیتش را در اردبیل آغاز کند.

وی تنها مشکل پیش‌رو در انتقال باشگاه استیل‌ آذین به اردبیل را مشکلات حقوقی مطرح شده از سوی ورزش و جوانان تهران اعلام کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان استان تهران و رفع این مشکل با دستور هدایتی مالک باشگاه استیل آذین این باشگاه به اردبیل منتقل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان همچنین در خصوص توافق به عمل آمده با وزیر نفت برای انتقال یک تیم باشگاهی نفت به اردبیل اشاره کرد و افزود: قرار است یکی از تیم‌های زیر‌مجموعه وزارت نفت در لیگ دسته یک به اردبیل منتقل شود که دستور لازم نیز در این زمینه صادر شده است.

حقیقت‌پور گفت: در نشستی که با وزیر نفت و مسئولان یکی از باشگاه‌های زیر‌مجموعه این وزارتخانه داشتیم مکانیزم انتقال تیم به اردبیل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نماینده مجلس افزود: در حمایت از جامعه ورزشی طرح جامع حمایت از ورزشکاران در صحن علنی مجلس مطرح شده و قطعاً به تصویب می‌رسد.

وی به پیشنهاد حمایتی دیگر از ورزشکاران در واگذاری سالن‌های ورزشی به قهرمانان و مدال‌آوران عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما که قرار است بر اساس اصل 44 واگذاری سالن‌های ورزشی را به بخش خصوصی شاهد باشیم بهتر است با اولویت این واگذاری به ورزشکاران و قهرمانان ملی انجام شود تا آنها از این طریق بتوانند منتفع گردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.