سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

مشارکت فعال خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی

رئیس آموزش و پرورش جم گفت: خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی مشارکت فعالی دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین اسکندری صبح امروز در آیین تجلیل از خیر پیشکسوت شهرستان جم حاج محمد دهقان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توسعه فضاها و زیرساخت‌های آموزشی گامی ارزشمند در رشد و توسعه تعلیم و تربیت است.

رئیس آموزش و پرورش جم با بیان اینکه خیران شهرستان جم در مدرسه‌سازی مشارکت فعالی دارند، خاطرنشان کرد: این امور پاداش زیادی نزد خداوند دارد و امیدوار هستیم این مسیر تداوم یابد.

اسکندری ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیکوکار، کار بزرگ ایشان را خداپسندانه دانست و عنوان کرد: هفته گذشته در شهر ریز نیز یکی از خیران یک قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه اهدا کرد.

وی بیان کرد: یک خیر جمی نیز در چند روز آینده یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار متر مربع در بهترین جای شهر به آموزش و پرورش اهدا خواهد کرد که بخش عظیمی از مشکلات آموزشی در مرکز شهر برطرف می‌شود.

مشارکت در مسجد و مدرسه‌سازی اهمیت زیادی دارد

امام جمعه شهرستان جم نیز ضمن تقدیر از این خیر نیکوکار جمی، کار ارزشمند ایشان را مهم خواند و بیان داشت: دانش‌آموزان این هنرستان افتخار استان و شهرستان هستند و امید است هر ساله شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر این عزیزان در سطح دانشگاه‌های کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محمد گنجی یادآور شد: مشارکت در امور خیر همانند ساخت مدرسه و مسجد ارزش و اهمیت زیادی دارد.

محمد زائری مدیر هنرستان کار آفرینان جم نیز ضمن تشکر و قدردانی از حاج محمد دهقان ( اهداء کننده زمین آموزشگاه ) از تمام مدعوین شرکت کننده در این مراسم تشکر کرد.

در این آیین که با حضور مسئولان و دانش‌آموزان هنرستان کارآفرینان برپا شد، خیر جمی در اقدامی خداپسندانه زمین آموزشگاه را اهدا کرد.

در آئین تجلیل از حاج محمد دهقان به‌عنوان خیر جمی و اهدا کننده زمین آموزشگاه همچنین از دانش‌آموزان برتر هنرستان تقدیر و جوائزی به رسم یادبود از سوی مدیریت آموزشگاه به آنها تقدیم شد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.