سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

احداث 2 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در عسلویه

بخشدار ویژه عسلویه از احداث 2 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در عسلویه خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالله نادری صبح امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای عسلویه اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای رشد و توسعه مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای داشته و این امر در عسلویه و روستاهای اطراف به خوبی مشهود است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های عمرانی و توجه به زیرساخت‌های مختلف در عسلویه از اولویت‌های امسال بخش ویژه عسلویه است.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به همکاری مناسب وزارت نفت در اجرای طرح‌های عمرانی عسلویه خاطرنشان کرد: تامین به موقع اعتبارات و تزریق آن به پروژه‌ها موجبات سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها می‌شود.

نادری تصریح کرد: بیشترین میزان پروژه عمرانی هم‌اکنون در عسلویه و روستاهای اطراف در دست اجراست که تکمیل آنها مورد تاکید قرار دارد.

وی از تکمیل مرکز علوم قرآنی عسلویه خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که از پیشرفت مناسبی برخوردار است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار ویژه عسلویه بیان کرد: احداث و تکمیل پروژه دارالقرآن نخل تقی و همچنین بهره‌برداری از بوستان بزرگ خانوادگی عسلویه نیز از دیگر پروژه‌هایی است که نقشی مهم در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی این بخش دارد.

نادری از احداث 2 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در عسلویه خبر داد و اضافه کرد: هم‌اکنون این سالن‌ها با جدیت توسط مسئولان در دست احداث است که به زودی تکمیل می‌شوند.

وی افزود: 2 سالن ورزشی یاد شده از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار می‌شوند و امیدوار هستیم شاهد شکوفایی ورزشی در عسلویه باشیم./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.