سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

عظمت و ثبات كشور مرهون پشتوانه مردم است

فرماندار كوثر گفت: عظمت و ثبات كشور مرهون پشتوانه مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی افزود: امروز همدلی و هم افزایی مضاعف برای توسعه و تعالی كشور در بخش های مختلف یكی از رویكردهای ضروری جامعه بشمار می آید.

وی مهم ترین عامل پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی به رغم فشارها و تحریم ها را اتصال عقل و عشق به فرهنگ حسینی و تفكر مهدوی دانست.

فرماندار كوثر با بیان این كه تداوم اثرگذاری انقلاب اسلامی و احیای ارزش های دینی در كنار تحقیقات علمی ، مسیر توسعه پایدار كشور است افزود: آشنا كردن نسل امروز با رویدادهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب ضروری است.

حسینی عظمت و ثبات كشور را مرهون پشتوانه مردم دانست و گفت: مردم آنچه را كه می توانسته اند برای نظام انجام داده اند و در مقابل نظام هم خدمات ارزشمند و فراوانی به مردم ارائه كرده است.

وی اظهار كرد: با وجود چالش ها و تحریم های زیادی كه نظام سلطه بر ایران اسلامی تحمیل كرده نظام اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به مردم كوتاهی نكرده است.

فرماندار کوثر گفت: تنویر افكار عمومی نسبت به خدمات نظام در ایام الله دهه فجر باید در دستور كار قرار بگیرد.

حسینی افزود: در بخش های مختلف پیشرفت های خوبی داشته ایم و این پیشرفت ها كه به بركت انقلاب اسلامی بوده است باید تبیین و تشریح شود.

وی گفت: با وجود این كه در 33 سال گذشته توطئه های زیادی علیه نظام وجود داشته اما مزدوران غرب نتیجه ای نگرفته اند.

حسینی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران كه به رهبری امام راحل و با پشتوانه مردم شكل گرفت امروز به الگویی در جهان تبدیل شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، عظمت ، و ، ثبات ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.