سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ظرفيت برپايي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كتاب در قم فراهم شود

معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در صورتي كه زيرساخت‌هاي لازم براي برپايي نمايشگاه كتاب در قم فراهم شود آماده هستيم كه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كتاب را در قم برپا كنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علي اسماعيلي اظهار كرد: با توجه به حضور هزار و 200 ناشر فعال در قم و قرار گرفتن اين استان در رتبه دوم چاپ و نشر كشور و رتبه نخست چاپ كتب علوم ديني انتظار از قم در عرصه چاپ و نشر بسيار بالا است.
وي با تاكيد بر اينكه توسعه و گسترش فضاي نمايشگاهي در قم امري ضروري و مهم است، تصريح كرد: هزار و 200 ناشر فعال در استان قم و ناشران ديگر استان‌ها متقاضي شركت در نمايشگاه كتاب قم هستند و ظرفيت حضور براي 200 ناشر پاسخگوي نياز استان قم نيست.
معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان كرد: اميدواريم كه مسئولان استان حمايت كرده و برنامه ريزي لازم را داشته باشند كه فضاي مناسب شهر قم در ارتباط با برگزاري نمايشگاه فراهم شده و بتوان نمايشگاه كتاب استان قم را در فضاي بيشتري برگزار كرد.
اسماعيلي با بيان اينكه فضاي فرهنگي پيش بيني شده در اين شهرك پاسخگوي سالن‌هاي نمايشگاهي براي برپايي نمايشگاه‌هاي بين المللي كتاب است گفت: قم داراي ظرفيت‌هاي بسيار زيادي براي برپايي نمايشگاه‌هاي دائمي كتاب است و ما هم آماده‌ايم اگر ظرفيت و بستر لازم فراهم شود نسبت به برگزاري نمايشگاه‌هاي كتاب اهتمام داشته باشيم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.