سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دو پروژه برق منطقه ای آذربایجان در استان اردبیل بهره برداری می شود

بهره برداری از دو پروژه شركت برق منطقه ای آذربایجان شامل پست 230.63 كیلوولت نصیرلو (گرمی) و خط چهار مداره 230 و 63 كیلوولت پارس آباد ، اصلاندوز در استان اردبیل با حضور مجید نامجو وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / پست 230.63 كیلوولت نصیرلو گرمی مغان برای تامین بار منطقه جنوبی منطقه مغان و اصلاح افت ولتاژ پست های جعفرآباد و گرمی و با استفاده از تسهیلات بانك توسعه اسلامی احداث شده و بهره برداری از وسعت بیشتری از شبكه فوق توزیع منطقه را زیر پوشش قرار بدهد.

برای اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و اصلاح افت ولتاژ پست های 63 كیلوولت گرمی و جعفرآباد ، در رینگ قرار گرفتن پست جعفرآباد و در نتیجه افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی در منطقه ، ایجاد ظرفیت برای تامین برق مورد درخواستی سازمان آب منطقه ای اردبیل در صورت انعقاد قرارداد مربوطه از جمله اهداف احداث این پروژه است.

همچنین خط چهار مداره 230 و 63 كیلوولت پارس آباد ، اصلاندوز با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

طول خط چهار مداره 230 و 63 كیلوولت پارس آباد ، اصلاندوز 38 كیلومتر و دارای برجی فلزی است و 240 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

از جمله آثار این پروژه نیرورسانی به ایستگاه های پمپاژ پایاب سد خداآفرین ، تكمیل رینگ شمالی استان اردبیل ، توان انتقالی در طول 28 كیلومتر با پست 230 كیلوولت اصلاندوز، افزایش قابلیت اطمینان شبكه برق منطقه و تامین بار الكتریكی منطقه در درازمدت است/  س

برچسب ها: اردبیل ، برق ، منطقه ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.