سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نمایش اثر از 11 کشور خارجی در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین

مدیرعامل انجمن سینمای جوان با بیان اینکه امسال نیز آثاری از 11 کشور خارجی به صورت غیر رسمی در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به نمایش درآمد خاطرنشان کرد: استعدادیابی و افزایش سطح معلومات جوانان مستعد فیلم ساز و عکاس از جمله اهداف این جشنواره به شمار می رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، هاشم میرزاخانی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با بیان اینکه امسال نیز آثاری از 11 کشور خارجی به صورت غیر رسمی در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به نمایش درآمد خاطرنشان کرد: استعدادیابی و افزایش سطح معلومات جوانان مستعد فیلم ساز و عکاس از جمله اهداف این جشنواره به شمار می رود.
وی ادامه داد: سعی داریم 20 مورد از فیلم نامه های برتر جشنواره پنجم را مورد حمایت قرار دهیم تا فیلم های داستانی بر اساس آنها ساخته شود.
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره نماز و نیایش از نمایش آثار برگزیده جشنواره پنجم از شبکه قرآن و نمایش خبر داد و افزود: طی روزهای آینده فیلم های به نمایش درآمده در فرهنگسرای ارسباران تهران نیز نمایش داده شده و نقد و بررسی آنها نیز صورت خواهد گرفت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.