سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رشد 75 درصدی اثار ارسالی به پنجمین جشنواره نماز و نیایش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در جشنواره پنجم شاهد رشد کمی و کیفی بسیاری در آثار رسیده بوده ایم به طوری که تعداد فیلم ها و عکس های ارسالی به دبیرخانه جشنواره در سال جاری 75 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا اظهار کرد: در جشنواره پنجم شاهد رشد کمی و کیفی بسیاری در آثار رسیده بوده ایم به طوری که تعداد فیلم ها و عکس های ارسالی به دبیرخانه جشنواره در سال جاری 75 درصد رشد داشته است.
اسماعیلی طبا با بیان اینکه 1541 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است عنوان داشت: 344 فیلم، 933 فیلم نامه و مابقی آثار نیز شامل عکس های دریافتی بوده اند.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه های فیلم نامه نویسی و عکاسی در حاشیه این جشنواره تاثیر خوبی بر روی شرکت کنندگان داشته ضمن اینکه در بخش جهان اسلام نیز 11 اثر به نمایش درآمد و امیدواریم در سال های آینده شاهد رشد کیفی این قسمت نیز باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر تبیین و ارائه مفاهیم دینی در قالب فیلم و عکس به مخاطبان جشنواره نماز و نیایش خاطرنشان کرد: این جشنواره سبب شناسایی استعدادهای بسیاری در میان جوانان شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.