سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزیدگان جشنواره نماز و نیایش معرفی شدند

نفرات برتر پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار شهید مرتضی آوینی برگزار شد، تندیس، دیپلم افتخار و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در بخش فیلمنامه؛ لوح تقدیر به ˈسعید احمدیانˈ برای فیلمنامه ˈابر رحمتˈ از کرمانشاه، ˈسید وحید حسینی نامیˈ برای فیلمنامه ˈریل بانˈ از تبریز (استان آذربایجان شرقی) و ˈمجتبی حیدریˈ برای فیلمنامه ˈسلامˈ از زنجان اهدا شد.
در بخش ویژه اقتباس ادبی از متون کهن و معاصر ایرانی لوح تقدیر به ˈعلی آقاییˈ برای فیلمنامه ˈطوطی و بازرگانˈ از تهران، تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از تولید اثر فوق بر اساس ضوابط اعلام شده بعنوان بهترین اثر در بخش ویژه به ˈزهرا کاظمی طامهˈ و ˈشهرام اشرفی ابیانهˈ برای فیلمنامه ˈغریبه ای در غبارˈ اهدا شد.
در بخش فیلم؛ دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد به ˈمحمدتقی رحمتیˈ برای فیلم مستند ˈآخوند چینی دات کامˈ از قم و تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈمسلم نصیریˈ برای فیلم داستانی ˈآواز قناریˈ از اصفهان اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم داستانی دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد به ˈمهدی باقری آزادˈ برای فیلم ˈوقتی حواسمان نیستˈ از تهران، تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈمراد نظریˈ برای فیلم ˈشب نیمه های ماهˈ از قم اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم پویانمایی تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈمحمد حدادی پورˈ برای فیلم ˈمرمتˈ از اصفهان اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم مستند دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد به ˈشهریار پورسیدیانˈ برای فیلم ˈسرزمین سردˈ از تالش (استان گیلان) و تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈکامران رضاییˈ برای فیلم از ˈماه تا ماهیˈ از کرمانشاه اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم تجربی دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد به ˈمهدی یوسفعلیˈ برای فیلم ˈخیلی نزدیک کنار گوشمˈ از قم و تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈمسعود برخورداریˈ برای فیلم ˈفراتر از هرمنوتیکˈ از اصفهان اهدا شد.
در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده نیز تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال به ˈسید محمدحسین هاشمیˈ از قم برای مجموعه آثار ارایه شده به جشنواره اهدا شد.
در بخش بهترین فیلم تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به حج عمره به ˈمجتبی حیدریˈ و ˈجبار اوجاقلوˈ برای فیلم ˈحال حافظ خوب استˈ از زنجان اهدا شد.
در بخش 110 ثانیه ای تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ˈنسیم مددیˈ برای فیلم داستانی ˈدست هایی برای پدرˈ از اردبیل اهدا شد.
در بخش عکس نیز؛ لوح تقدیر به ˈمعصومه شمسˈ از شهریار (استان تهران) و ˈحسین ساکیˈ از تهران، لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال بعنوان نفر سوم به ˈسلمان سام دلیریˈ از چالوس (استان مازندران)، دیپلم افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال بعنوان نفر دوم به ˈجواد عسکراوغلیˈ از ارومیه (استان آذربایجان غربی) و تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال بعنوان نفر اول به ˈآنیتا حسنعلی زادهˈ از قوچان (استان خراسان رضوی) اهدا شد.
پنجمین دوره جشنواره ملی ˈنماز و نیایش به روایت دوربینˈ دوم تا پنجم بهمن ماه جاری در قم برگزار شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.