سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربي از نظر کارشناسان داوري؛

تکرار // سيار: داوري تا دقيقه 45 بي نقص بود / دزفولي: قهرمانی محتاط و پر استرس ظاهر شد

پس از اتمام دربی هفتاد و ششم کارشناسان داوري نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

پرویز سیار کارشناس داوری در خصوص قضاوت محسن قهرمانی در شهرآورد 76 به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نیمه اول آقای قهرمانی یک قضاوت بی نظیر را از خودش ارائه داد اما در دقیقه 46 بازی یک مقداری در چند صحنه دچار اشتباه شد.

وی در ادامه افزود: دقیقه 45 بازی روی یک صحنه خطا که روی نوری انجام شد که این خطا را نگرفتند و می توانم بگویم که آن صحنه کاملاً پنالتی بود.

دزفولی: قهرمانی محتاط و پر استرس ظاهر شد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: قضاوت محسن قهرمانی با احتیاط و با استرس فراوان درشهر آورد هفتادو ششم همراه بود.

هادی دزفولی به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه محسن قهرمانی برای اولین بار دیدار دربی میان پرسپولیس و استقلال را قضاوت می کردخیلی با احتیاط و با استرس درصحنه ها حاضر می شد البته باید به وی حق بدهیم که برای اولین باری که قضاوت دربی به وی سپرده شده بود توانست به خوبی این دیدار راه اداره کند و می توانم بگویم که تیم داوری در مجموع به نحو احسن توانستند این دیدار را مدیریت کنند.

میرزا بیگی: تیم داوری بدون نقص عمل کرد

ناظر دیدار شهرآورد استقلال و پرسپولیس گفت: قضاوت تیم داوری در این دیدار بدون نقص بود و از داوران بین المللی در این دیدار بهره بردیم.

میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی، داور دیدار دربی بسیار خوب دوید و در صحنه ها حاضر شد و به موقع سوت می زد و توانست به خوبی بازی را مدیریت کند ضمن اینکه من فکر می کنم به دلیل نزدیک بودن قهرمانی به صحنه های مشکوک به پنالتی، قضاوتهای درستی را انجام داده است، اما بازهم باید در موقعیت مناسب صحنه های مشکوک این دیدار را بازبینی کنیم.

وی تصریح کرد: من پیش از بازی هم به این نکته اشاره کردم که دپارتمان داوری تیم خوبی را برای قضاوت در این مسابقه انتخاب کرده استف حتی از حق وردی به عنوان داور چهارم و از ابوالفضلی به عنوان ذخیره کمک داوران دعوت شده بود تا دراین شهرآورد به داوران کمک کنند و هماهنگی بسیار ایده آلی نیز میان داوران صورت گرفت و عملکرد آنها راضی کننده بود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فراست
۱۱:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
بنده هم افتخار این قضاوت را داشتم این بازی را هم احتیاط کامل ومحتاط عمل میکردم وپنالتی را سوت میزدم که هم خودم .هم همه کارشناسها وخود خطا کنده قبول داشته باشد .من به تیم داوری تبریک میگویم.