سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همصدایی فرزند روزنامه نگار پیشین جیره خوار رژیم منحوس پهلوی با رژیم صهیونیستی

"الی کلیفتون" در مقاله تحلیلی جدید خود که در پایگاه تحلیلی "آمریکن ایندیپندنت" منتشر شده، به خیانت "بنفشه پورزند" و همصدایی وی با رژیم صهیونیستی در ساخت فیلمی ضد ایرانی با حمایت صهیونیستها می پردازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آمریکن ایندیپندنت، کلیفتون در این باره می گوید در این اقدام "بنفشه پورزند" و "شراگا سایمونز" با حمایت بلاگر های محافظه کار آمریکائی و سازمانهای مستقر در واشنگتن از جمله ائتلاف "جمهوریخواهان یهودی" و "پروژه رژیم صهیونیستی"یک فیلم در رسانه های اجتماعی اینترنتی منتشر کرده اند.

این فیلم 15 دقیقه ای بر ضد ایران تبلیغ می کند. 

در این فیلم تحت عنوان "خط قرمز" اتهامات تکراری رهبران غربی به برنامه هسته ای صلح آمیز کشورمان وارد شده است.

بنفشه پورزند جاسوس رژیم صهیونیستی خود به ارتباط با آن رژیم اعتراف می کند و می گوید "با سایمونز از طریق اسکایپ در مورد ساخت این فیلم صحبت کردیم و پس از رسیدن به توافق من به اسرائیل سفر کردم.
 
پورزند در این فیلم همصدا با رژیم صهیونیستی خواستار تععین خط قرمز برای ابران می شود.

وی پس از شدت بخشیدن به اظهارنظرهای متخاصمانه خود علیه کشورش و با اذعان به تضعیف ارتجاع عرب و همه گیر شدن دامنه "بیداری اسلامی" در منطقه می افزاید "در صورتیکه کشورهایی عربی چون کویت، عربستان سعودی، قطر، بحرین، اردن و امارات با ایران هسته ای مواجه شوند دومینو وار سقوط خواهند کرد." 
 
در این فیلم بطور علنی به حمایت رژیم صهیونیستی از این فیلم این گونه اشاره شده: "سازمان "پروژه اسرائیل" یکی از منابعی بود که اطلاعات جزئی و صحیحی را در مورد اسرائیل و خاورمیانه در اختیار ما قرار داد."   
 
همچنین "اتحادیه جمهوریخواهان یهودی" و شبکه خبری آمریکائی-صهیونیستی "فاکس نیوز" نیز از حامیان این فیلم ضد ایرانی بوده اند و در سایت "توئیتر" وظیفه تبلیغ آن را بر عهده گرفته اند. تهیه کننده دیگر این فیلم "سایمونز" نیز سردبیر سایت صهیونیستی "آئیش دات کام" است که بازوی اجرایی "سازمان یهودیان ارتدکس" به حساب می آید و همواره بدلیل حمایت متعصبانه اش از رژیم صهیونیستی و مواضع آن رژیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
وی پیش از این پس از پخش مستندی در مورد بدرفتاری با فلسطینیان مسیحی در اراضی اشغالی توسط رژیم صهیونیستی توسط برنامه تلویزیونی "60 دقیقه" از شبکه تلویزیونی "سی بی اس" از آن شبکه شکایت کرده بود و اظهار داشته بود "این شبکه خبری از رژیم صهیونیستی تصویری شیطانی ارائه کرده است و دیگر از غرب حمایت نمی کند."
 
بنفشه پورزند جاسوس رژیم صهیونیستی خود به ارتباط با آن رژیم اعتراف می کند و می گوید "با سایمونز از طریق اسکایپ در مورد ساخت این فیلم صحبت کردیم و پس از رسیدن به توافق من به اسرائیل سفر کردم.

گفتنی است، پورزند سازنده این فیلم پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از ایران گریخت. پدر وی "سیامک پورزند" از روزنامه نگاران وابسته به دربار رژیم منحوس طاغوت بود و در سال 2011 خودکشی کرد."  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.