سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهار نظر مربیان دوتیم نفت وملوان در کنفرانس خبری؛

مربیان دو تیم نفت تهران وملوان انزلی در کنفرانس خبری از بازی امروز دو تیم گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در کنفرانس خبری امروز در خصوص بازی دوتیم نفت تهران و ملوان بندر انزلی مربیان دوتیم گفتند.

**محمد احمدزاده: مشکلات مالی به تیم ما ضربه زد

محمدزاده درکنفرانس خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص بازی امروز تیمش مقابل نفت تهران گفت: مشکلات مالی باعث شد تا ملوان به این روز بیافتد.

وی در ادامه افزود: ما اول فصل که بازیکنان ما 25 درصد از پول خود را دریافت کردند بعد از آن دیگر هیچ دریافتی از باشگاه نداشتند و می توانم علت این ناکامی هارا کاهش انگیزه بازیکنان بدانم.

وی تصریح کرد: تیم ما با دست خالی در مقابل تیم های سرمایه دار می جنگد و هواداران نباید انتظار داشته باشند که تیم ما در حد آسیایی ظاهر شود.

وی خاطر نشان کرد: در پنالتی که امروز به حریف دادیم شیرازه ما از هم پاشید.

وی در پایان خصوص داوری اضافه کرد: داوری بدون مشکل دنبال شد و داور بازی بسیار خوب قضاوت کرد.

**منصور ابراهیم زاده: تیم نفت روند روبه رشد خود را پیدا کرده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس خبری پس از بازی با ملوان افزود: تیم ما روند روبه رشدی دارد وبازی خوبی را نیز به نمایش گذاشتیم.

ابراهیم زاده ادامه داد: تیم ملوان تیم خوبی است وبازی روانی را در مقابل ما انجام داد ما از حریف شناخت کامل داشتیم و بازیهای گذشته ملوانان نیز آنالیز کرده بودیم و توانستیم با تلاش بازیکنان به هدف کادر فنی که 3 امتیاز این دیدار بود دست پیدا کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی ملوان گفت: این مسائل در زمره مسائل خانوادگی یک تیم باید قرار بگیرد و خارج ازآن نباید به آن پرداخت ومن هم در این خصوص نظری ندارم./آق

برچسب ها: کنفرانس ، مربیان ، ملوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.