سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت خاله رویا و عمو مهربون از بچه ها به خانه شان +تصاوير

عمو مهربون از اضافه شدن بخش تازه ای به برنامه اش خبر داد و گفت: به زودی همه بچه های ایران به خانه عمو مهربون و خاله رویا دعوت می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مجتبی ظریفیان تصریح کرد: بخش های تازه و جذابی برای این برنامه پیش بینی شده است که از آن ها می توان به "خانه خاله رویا و عمو مهربون"، " کلیپ های شاد" و  آیتم های طنز اشاره کرد.
 "عمو مهربون" تصریح کرد: "خانه عمو مهربون و خاله رویا" فضایی شاد و پراز شعبده بازی دارد و من و خاله رویا قصد داریم در آن شیوه درست رفتار کردن را به بچه ها یادآوری کنیم.


وی ادامه داد: از طرف دیگرباید به بچه ها مژده بدهیم که در آینده ای نزدیک می توانند به محض تمام شدن برنامه "عکس نوشته" هایی که عمو مهربون به نمایش گذاشته را در سایت مربوط به همین برنامه تماشا کنند.



این تهیه کننده گفت: اتفاقات خوش دیگری در راه است، کلیپ های شاد و سرگرم کننده ای برای بچه ها تهیه کردیم که  قرار است در آینده ای نزدیک پخش شوند. 



"عمو مهربون " با اعلام این که خوشبختانه استقبال بچه ها از این برنامه  بیش از حد انتظار بوده است، افزود: تلاش ما این است که با اضافه کردن آیتم های جدید برنامه جذاب و دیدنی تری را پیش کش بچه های خوب کشورمان کنیم. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
زهرا ایرانیان و ثنا موسوی
۱۸:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
من زهرا ایرانیان از شهر ستان اذربایجان غربی هستم از برنامه خوب شما تشکر میکنم وکارتون سفید برفی رو نمایش بدهید.