سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش‌های بازار محور در نقاط مختلف کشور اجرا می‌شود

مدیر کل دفتر امور آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: اجرای آموزش‌های بازار محور می‌تواند به یکی از روش‌های رایج آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گیرد.

علی موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فرآیند آموزش در مدل بازار محور از ابتدای خرید مواد اولیه از بازار تا عرضه محصولات تولید شده از سوی کارآموزان ادامه پیدا می‌کند.
وی افزود: نحوه اجرای آموزش‌های مطابق با این مدل نیز با توجه به شرایط و امکانات هر منطقه می‌تواند به یکی از روش‌های رایج آموزش در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام می‌گیرد.
مدیر کل دفتر امور آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: تا کنون استان‌های زنجان، مازندران، گیلان، اردبیل، کردستان، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و البرز مسئول اجرای مدل آموزشی بازار محور شده‌اند و دستور العمل اجرایی این مدل نیز به همراه منتخبان استانی این روش و بروشور آموزشی آن در سایت دفتر آموزش روستایی این سازمان به آدرس http://ruraltraining.irantvo.ir  در منوی بازار محور جهت اطلاع‌رسانی عموم موجود است./ز
برچسب ها: آموزش ، بازار ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.