سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش محسوس دما و بارش در راه است

از بعدازظهر امروز با گذر موج کم دامنه درغرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس و بتدریج در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر ، وزش باد و بارش موقتی باران گاهی با رعد و برق و سپس کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،از بعدازظهر امروز با گذر موج کم دامنه درغرب، دامنه های زاگرس برخی مناطق شمال غرب و بتدریج در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر ، وزش باد و بارش موقتی باران گاهی با رعد و برق و سپس کاهش دما پیش بینی می شود.
همچنین از بعدازظهر امروز در برخی نقاط استانهای اردبیل و گیلان وزش باد تشدید می شود واز بعداز ظهر فردا دامنه های مرکزی زاگرس،برخی مناطق مرکز و شمال شرق کشور بارش پراکنده داشته و بتدریج این موج از کشور خارج می شود.


گفتنی است، از بعدازظهر روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور در شمال غرب ، غرب  و بتدریج روز دوشنبه در جنوب غرب ، دامنه های زاگرس و سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.
لازم بذکر است، دامنه فعالیت این سامانه بعدازظهر روز دوشنبه و طی روز سه شنبه کل نیمه غربی و شمالی کشور را فرا می گیرد و موجب ابرناکی ، بارش باران و برف ،وزش بادو کاهش محسوس دما در این مناطق خواهد شد.
براساس این گزارش، امروز وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز ،قسمتی ابری ، بتدریج افزایش ابر و در اوایل شب بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف و گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری پیش بینی می شود.      
برچسب ها: بارش ، باران ، برف ، کاهش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.