سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت ليبرمن از سياست شهرک سازي نتانياهو

آويگدور ليبرمن وزير امور خارجه سابق رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه گفت دولت جديد اسرائيل به رهبري بنيامين نتانياهو نخست وزير کنوني اسرائيل ساخت شهرک هاي يهودي نشين را در کرانه باختري رود اردن متوقف نخواهد کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان از بيت المقدس ، حزب ملي گراي "اسرائيل خانه ما" وابسته به ليبرمن و همچنين حزب راستگراي ليکود وابسته به نتانياهو به طور مشترک توانستند در انتخابات اخير اسرائيل اکثر کرسي هاي پارلمان را تصاحب کنند . ليبرمن در مصاحبه راديو اسرائيل افزود : ما هيچگونه دستوري را در اين زمينه نخواهيم پذيرفت . ما فعاليت هاي شهرک سازي خودمان را در کرانه باختري رود اردن و شرق بيت المقدس متوقف نخواهيم کرد . 

مذاکرات صلح بين اسرائيل و فلسطين از ماه سپتامبر سال دو هزار و ده يعني پس از خودداري نتانياهو از تمديد توقف ده ماهه فعاليت هاي شهرک سازي در کرانه باختري رود اردن با بن بست روبرو شده است . 

نتانياهو اعلام کرد آماده است بدون هيچگونه قيد و شرطي به مذاکرات بازگردد اما فلسطينيان تاکيد دارند زماني مذاکرات صلح با اسرائيل را ازسر خواهند گرفت که فعاليت هاي شهرک سازي اسرائيل در کرانه باختري رود اردن و شرق بيت المقدس متوقف شود .

                                 

                                                      آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.