سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت وقف 7 ميليارد توماني در مشهد

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه مشهد از ثبت بزرگترين وقف سالجاري در اين کلانشهر به ارزش 70 ميليارد ريال و با نيت فعاليت هاي مذهبي و خيريه خبر داد.

محمد ابراهيميان سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه مشهد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اعضاي يک خانواده با حضور در اداره اوقاف مشهد بزرگترين وقف سال اين شهر را به ثبت رساندند.
وي اظهار داشت: يک خانواده اصفهاني مقيم مشهد 4 واحد مسکوني و تجاري خود را در مشهد وقف امور ديني و ترويج فرهنگ اسلامي کردند.
وي ادامه داد: تأمين هزينه هاي ترويج فرهنگ نماز و عمران مساجد، شناسايي ايتام و افراد نيازمند و کمک به درماندگان و همچنين تامين هزينه هاي تعليم و تفسير قرآن و قرآن پژوهي، کمک به انتشار و اهداي قرآن به مساجد، تأمين هزينه هاي تحصيلي دانش آموزان و دانشجويان بي بضاعتف ايجاد مراکز تحقيق و پژوهش در زمينه علوم ديني و عالم المنفعه از محورهايي است که واقفان خيرانديش در واقف نامه تنظيم شده به آن اشاره کردند.
وي ادامه داد: اين موقوفه شامل 1640 متر بناي مسکوني و 85 متر بناي تجاري است که در منطقه ثامن مشهد مقدس واقع شده است و واقفان بيش از 15 نوع خير مذهبي و اجتماعي را در وقف نامه گنجانده اند./ف
برچسب ها: وقف ، مشهد ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.