سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نشست نماینده ولی فقیه در زنجان با مسئولان آستان مقدس قم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در سفری به قم، از بخش‌های مختلف آستان مقدس قم دیدن کرد و در نشستی با مسئولان و مدیران آن به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم،‌ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی،‌ در دیدار با تولیت و مسئولان آستان مقدس قم درسخنانی فعالیت‌های آستان را در راستای ترویج آموزه‌های اهل‌بیت(علیهم‌السلام) ارزشمند دانست.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که امام‌زادگان باید قطب فرهنگی شوند، اظهار داشت:‌ فعالیت‌های انجام شده در آستان حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، نشان دهنده این است که آستان مقدس قم این توانایی را داشته و شما توانستید آن را به فعلیت برسانید.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به فعالیت‌های گسترده آستان مقدس قم  از جمله برنامه‌های قرآنی آن گفت:‌ فعالیت‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، کاری ارزشمند است که از مسئولان آستان تقاضا دارم تا با برقراری ارتباط و تعامل با سایر امام‌ زادگان کشور، شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی نیز در آنجا باشیم.
 وی در پایان برنامه‌های گسترده فرهنگی و تبلیغی آستان مقدس قم را الگویی برای کشور معرفی کرد و و اجرا شدن آن در مناطق مختلف از جمله زنجان را ضروری دانست./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.