سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موم هاي عسل با طعم ترياك

ماموران انتظامي شهرستان "بويراحمد " استان کهگيلويه و بويراحمد، ضمن متوقف كردن يك دستگاه خودرو و كشف بيش از 6 كيلوگرم ترياك در موم هاي عسل ، دو نفر قاچاقچي مواد مخدر را در اين خصوص دستگير كردند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي کاشاني فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر اينكه يك دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر از سمت شيراز به طرف ياسوج در حركت مي باشد، عوامل پاسگاه انتظامي تنگ سرخ اين شهرستان با اجراي ايست و بازرسي در ورودي شهر اقدامات خود را آغاز كردند. 
وي افزود: در كمتر از يك ساعت پس از حضور ماموران در محل، خودرو موصوف مشاهده و طي يك عمليات غافلگيرانه از ادامه حركت آن جلوگيري به عمل آمد. 
اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو مقدار 6 كيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه با مهارتي خاص و در پوشش موم هاي عسل جاسازي شده بود، كشف و راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند. 
سرهنگ کاشاني خاطرنشان كرد: پس از انتقال متهمان و مواد كشف شده به همراه خودرو به مقر انتظامي، در بازجويي هاي به عمل آمده هر دو متهم به جرم خود اعتراف كردند و اظهار داشتند كه مواد را از شيراز خريداري و قصد فروش آن را در ياسوج داشتند./ف
برچسب ها: موم ، عسل ، تریاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.