سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدودیت های امروز جاده ای

محورهای مسدود امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور، محور شمشك _ ديزين واقع در استان البرز ، حد فاصل پاركينگ بالا (دوم) تا پاركينگ پايين (ديزين)، بدليل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از شمشك تا پاركينگ بالا و از گچسر تا پاركينگ پايين جهت دسترسي افراد بمنظور استفاده از پيستهاي اسكي شمشك و ديزين، تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت 7:30 الي 17 امكان‌پذير است.
لازم به ذکراست، محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبيل بدليل بارش برف و كولاك و احتمال ريزش، تا اطلاع بعدي مسدود بوده وتردد تريلرها، به جز حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، تا 15 فروردین سال آینده از محور بروجن- لردگان، ممنوع است.
براساس این گزارش، محور اردبيل- سرچم واقع در استان اردبيل بدليل سبك سازي ترانشه هاي ريزشي تا 15 بهمن ماه از ساعت 8 الي 16 مسدود خواهد بود و محور اردبيل –آستارا بعنوان مسير جايگزين اعلام مي گردد.
این گزارش حاکیست، آزادراه قزوين ـ كرجواقع در استانهاي قزوين و البرز‏، بدليل بهسازي مسير، تا پايان سال جاري، دو لاين در دست تعمير بوده و عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي‌شود.
همچنین، محور كرمان-چوپار-نگار واقع در استان كرمان بدليل عمليات راهداري و تعميرات اساسي تا15 بهمن ماه، عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي شود.
گفتنی است، محور گرگان-گلوگاه واقع در استان گلستان بدليل احداث پل ريز گذر تا 20 اسفندماه، عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي شود.
برچسب ها: محور ، مسدود ، راه ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.