سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/از ویژگی ‏های ارتقای سطح جغرافیایی؛

رشد هم‏ زمان خدمات دستگاه‏ های مختلف اجرایی است

استاندار تهران گفت: از جمله ویژگی‏ های ارتقای سطح جغرافیایی، رشد هم‏ زمان خدمات دستگاه‏ های مختلف اجرایی است.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مسئولان اداراتی که تا دیروز برای خدمات ‏رسانی در یک حوزه در دفاتر خود حاضر می‏ شدند، حال باید به عنوان مدیر از امکانات و اختیارات در حد یک شهرستان بهره‏ مند شوند.

وی ادامه داد: این ارتقای سطح نه در اسم و تابلوی منصوب سر در ادارات بلکه باید در واقعیت عملی شود.

تمدن اضافه کرد: استانداری تهران چندی قبل، ابلاغ‏ های لازم برای ارتقای خدمات از بخش به شهرستان را در پردیس به نهاد های مختلف ارسال کرده است.

استاندار تهران افزود: نباید بعد از تبدیل این بخش به شهرستان، مردم ساکن آن برای یک نامه و امضای مسئولان روانه پایتخت و شهرستان ‏های مجاور شوند.

وی ادامه داد: مناطق ارتقا‏ یافته به لحاظ سطوح جغرافیایی از نظر انتظامی، امنیتی و قضایی نیز دارای شرایط دیگری می ‏شوند.

تمدن اضافه کرد: ضریب امنیتی چنین مناطقی در سایه افزایش اقتدار دستگاه‏ های انتظامی در پی تبدیل به شهرستان افزایش پیدا می‏ کند.

استاندار تهران افزود: یکی دیگر از ویژگی ‏های بارز تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مستقل، افزایش انسجام در اجرای طرح ‏های عمرانی و خدماتی و قوام و دوام در ارائه خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: از این پس دیگر از هم ‏گسیختگی خدمات که بخشی به شهرستان تهران، بخشی به شهرستان شمیرانات و بخشی دیگر به شهرستان دماوند مرتبط بود، رفع می‏ شود.

تمدن از ابلاغ دستورالعمل ارتقای سطح خدمات دستگاه‏ های اجرایی در شهرستان پردیس خبر داد و بر لزوم تحقق سریع آن تأکید کرد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.