وی افزود: قدم اول راه اندازی حداقل یک آزمایشگاه و قدم دوم پوشش دادن 300 پژوهش سرای دانش آموزی است.
وی با اشاره به اینکه در عرصه زیست فناوری گام هایی برداشته شده اذعان داشت: معلمان علوم پایه نیز در وهله اول باید با فناوری نانو آشنا شوند و ساماندهی نیروی انسانی مجرب را در حوزه پژوهش سراها داشته باشیم.
وی با اشاره به وجود بیش از 300 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور گفت: هر مدرسه باید به یک پژوهش سرا تبدیل شود وسعی کردیم توان وزارت آموزش و پرورش را به تجهیز پژوهش سراها اختصاص دهیم تا دانش آموزان بتوانند از امكانات موجود استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: انجمن های علمی دانش آموزی می توانند خلاق باشند که برخی از نمونه های آن را می توانیم در پژوهش سرای منطقه 15 مشاهده کنیم که با اختراعات دانشجویی برابری می کند./ع2