سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبدرعباس /

هرمزگان ظرفیت بی نظیری برای تبدیل علم به عمل دارد

استاندار هرمزگان گفت : قابلیت ها و ظرفیت های طبیعی و جغرافیای به همراه صنایع بزرگ مستقر در استان زمینه بی نظیری برای تبدیل علم به عمل ایجاد کرده است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی گفت: ایشان دانشگاه را محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور مطرح کردند که اول جریان علم و تحقیق و دوم جریان آرمان گرایی و آرمان خواهی است.

وی افزود : امروز بدون شک مبدا علم آرمان خواهی و آرمان گرایی در کشور اسلامی ایران دانشگاه است و رسیدن به هدف گذاری های نظام مبتنی بر دین باید ازاین مجموعه نشات بگیرد.

وی علم را پایه عزت و استقلال کشور عنوان کرد و گفت : امروز که همه قدرت های استکباری برای جلوه دادن ناکارآمدی نظام اسلامی ایران گرد هم آمده اند مگر می شود بدون علم به استقلال همه جانبه رسیدن و قطعا دانش در نظام اسلامی ما دارای جایگاهی خاص است.

استاندار هرمزگان در ادامه به ظرفیت های بی نظیر استان اشاره کرد و بیان داشت : اگر بدنبال تبدیل علم به عمل هستیم ، هرمزگان ظرفیت ها و قابلیت های دارد که می توان بهترین استفاده ها را از آن نمود.

عزیزی علم را پشاهنگ عمل دانست و ابراز داشت : قابلیت ها و ظرفیت های طبیعی و جغرافیای به همراه صنایع بزرگ مستقر در استان زمینه بی نظیری برای تبدیل علم به عمل ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد : اگر این هدف بزرگ را برای خود تعریف کنیم که نگاهی امیدوارانه یاید در جامعه ایجاد شود و بخواهیم با برخی رفتارها و پروژه های هدف دار در خصوص بی ثبات سازی جامعه مقابله نمائیم باید دانشگاه را بهترین مبدا برای این مهم دانست .

وی خاطر نشان کرد : درحوزه آرمان گرایی باید این باور دانشگاهها وجود داشته باشد که وظیفه عمق بخشی یه ابعاد معنوی جامعه را نیز برعهده دارندو چه بسا تاکنون نیز همین طور بوده است./س

برچسب ها: ظرفیت ، علم ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.