سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تطهیر فتنه‌گران از یاد بردن خیانت آنهاست

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفت: تطهیر فتنه‌گران در حقیقت نادیده گرفتن آشوب‌طلبی و اقدامات همسو با دشمن عده‌ای است که بیش از هشت ماه این کشور را در التهاب نگه داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد افزود: اگر امروز فتنه‌گران سال 88 را با عناوین مختلف یاد کرده و می‌خواهند حرکت‌های نامناسب آنها را کم‌رنگ کنند و یا از یاد ببرند حرکتی مقبول و پسندیده نیست و مردم نیز چنین اقدام تطهیر‌گونه را نمی‌پذیرند.

وی گفت: به معنای واقعی عده‌ای در جریان انتخابات سال 88 با اصل نظام و آرمان‌های انقلاب مخالفت کرده که دلسوز و صادق شمردن این فتنه‌گران نهایت بی‌انصافی است که بخواهیم آنها را تبرئه کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه‌گران نه تنها همسو با اهداف دشمن سعی کردند دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرند بلکه در یک حرکت نامناسب و تخریبی بهترین سرمایه و فرهنگ ارزشی و دینی این ملت را که فرهنگ حسینی و علوی است مورد اهانت قرار دادند.

افضلی‌فرد فتنه‌گران را انسان‌های غافل و حرکت‌کننده در مسیر اهداف دشمنان یاد کرد و ادامه داد: آنها با پشتیبانی دشمن به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عرب مرتجع و بسیاری از بیگانه‌پرست‌ها،‌ سلطنت‌طلب‌ها و منافقان سعی کردند التهاب و تنش داخلی ایجاد کنند که امروز برازنده نیست عده‌ای با سخن و قول خود سعی کنند عمل آنها را توجیه کرده و یا فتنه‌گران را تطهیر کنند.

وی از حرکت فتنه‌انگیز سال 88 به عنوان جریان ساختار‌شکن یاد کرد و افزود:‌ جای تاسف این است که فتنه‌گران و ساکتان در این قضیه حتی بعد از سال‌ها در برابر این ملت توبه نمی‌کنند و از دشمنان نیز اعلام برائت نکرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم تاکید کرد: فتنه‌گران با همراهی عوامل بیگانه خود بیش از هشت ماه به دستاوردهای عظیم این ملت تاخت و تاز کردند و عده‌‌ای نیز در این قضایا ساکت مانده و حتی به بیگانگان چراغ سبز نشان دادند که در کمال پر‌رویی چنین افرادی امروز ادعای آمدن و حضور در انتخابات آینده را دارند.

افضلی‌فرد بیان داشت: هر چند واقعیت‌ها تلخ و غیر‌قابل انکار است اما عده‌ای نمی‌توانند با حرکت‌های نامناسب خود صورت مسئله را پاک کرده و قضیه را وارونه نشان دهند چرا که مرتکب‌شدگان به چنین عملی خود گرایشی به فتنه و فتنه‌گران دارد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تطهیر ، فتنه ، گران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.