سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس دانشگاه آزاد:

حركت به سمت دانشگاه پژوهش محور از طريق نقش اساتيد

دكتر فرهاد دانشجو در پيام خود به گردهمايي معاونين پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي گفت: حركت به سمت دانشگاه پژوهش محور و مولد دانش با تقويت نقش اساتيد در سرلوحه فعاليت ها قرار گيرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، متن كامل پيام دكتر فرهاد دانشجو به همايش معاونين پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندرعباس كه توسط دكتر عبدالله افشار قرائت شد به شرح ذيل است:

 با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با درود فراوان بر پيامبر مكرم اسلام (ص) و خاندان مطهرش و درود به روح پرفتوح حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و ارواح شهداء انقلاب اسلامي و با آرزوي سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري(مدظله العالي).

يكي از مهمترين دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي با سرلوحه قرار دادن منويات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) نقش برجسته دانشگاه در فعاليتهاي علمي و تحقيقاتي است. تجهيزات و امكانات گسترده،‌ قطب هاي پژوهشي مراكز تحقيقاتي،‌مراكز رشد و ارتباط با مراكز علمي و تحقيقاتي موجب شده است كه شاهد پژوهشهاي بنيادي در زمينه هاي مختلف علمي باشيم. حضور اعضاء هيات علمي و دانشجويان اين دانشگاه در مجامع علمي و مسابقات علمي ـ پژوهشي در سطح كشور و جهان و كسب رتبه هاي ممتاز مويد دستيابي دانشگاه به اهداف ترسيم شده در حوزه پژوهش و فناوري مي باشد.

معاونت هاي پژوهش و فناوري دانشگاه به عنوان مهمترين ساختار واحدهاي دانشگاهي در زمينه گسترش پژوهش هاي بنيادين و كاربردي و ارائه خدمات مشاوره اي در جهت رفع نيازهاي علمي و صنعتي جامعه و ارتقاء جايگاه و موقعيت ملي و بين المللي دانشگاه و سرآمدي در توليد علم و فناوري فعاليت مي نمايد. اين معاونت ها بايستي حركت به سمت دانشگاه پژوهش محور و مولد دانش را با تقويت نقش محوري اساتيد در سرلوحه فعاليت هاي خود قرار دهند.

گردهمائي معاونين و مديران پژوهش و فناوري واحدهاي سراسر كشور فرصتي مغتنم خواهد بود تا سياست هاي كلي دانشگاه در حوزه پژوهش وفناوري بدرستي تبيين شده و پيرامون راهكارهاي ارتقاء كيفيت فعاليتهاي پژوهشي و توليدات علمي اين دانشگاه ايده ها و روش هاي گوناگون مطرح و با تبادل نظرات، بهترين و كارآمدترين ايده مدنظر قرار گيرد.

موفقيتهاي كه در اين عرصه براي دانشگاه حاصل گرديده و خواهد شد را مرهون وجود نيروهاي دانشي و ارزشي متعهد و همكاران خوبم در اين حوزه مي دانم و رجاء واثق دارم با اتخاذ رويكرد مناسب شاهد شكوفائي و رشد بيش از پيش در اين حوزه بوده،‌ علي الخصوص با تقويت واستحكام زنجيره صنعت و دانشگاه و توليد ثروت از دانش ميتوان به اهداف مندرج در چشم انداز دانشگاه در راستاي متنوع سازي منابع درآمدي دست يافت.

  در پايان از معاون محترم پژوهش و فناوري دانشگاه، مديران حوزه معاونت پژوهش و فناوري،‌ رئيس و دبير محترم منطقه 15،‌ رئيس و همكاران واحد بندرعباس و كليه دست اندركاران برگزاري اين گردهمائي تشكر مي نمايم و از خداوند متعال آرزوي بهروزي براي ايشان دارم.

برچسب ها: دانشگاه ، پژوهش ، اساتید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.