سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش بي سابقه آمار خودکشي در انگليس

اداره ملي آمار انگليس اعلام کرد ميزان خودکشي در اين کشور در سال 2011 افزايش يافت و به بالاترين حد خود از سال 2004 ميلادي تاکنون رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اينترنتي مديکال نيوز ، افزايش هشت درصدي آمار خودکشي از سال 2010 تا 2011 ميلادي نشان دهنده آثار مشکلات مالي شديد بر مردم اين کشور است.
در مجموع ، شش هزار و چهل و پنج مورد خودکشي در سال 2011 ميلادي ثبت شد که چهارصد و سي و هفت مورد بيشتر از سال قبل از آن بود و ميزان مرگ و مير را از يازده مميز يک مورد به يازده مميز هشت مورد در هر صد هزار نفر افزايش داد.
آمار خودکشي در ميان مردان در سال دو هزار و يازده ميلادي به چهار هزار و پانصد و پنجاه و دو مورد يعني هجده مميز و دو مورد در هر صد هزار نفر رسيد که اين آمار در ده سال گذشته بي سابقه بود.
آمار خودکشي در ميان زنان نيز به هزار و چهارصد و نود و سه مورد يعني پنج مميز شش مورد در هر صد هزار نفر رسيد که در شش سال گذشته ، بيشترين رقم بوده است.
آمار خودکشي در ميان مردان انگليسي اواخر دهه سي و اوايل دهه چهل زندگي اشان افزايش يافته است و در سال 2011 ميلادي به بيست و سه و نيم مورد در هر صد هزار نفر رسيد.خودکشي دومين عامل مرگ و مير ميان مردان جوان در سراسر جهان است.
 دولت انگليس به تازگي اختصاص بودجه يک ميليون و پانصد هزار پوندي را براي اجراي راهبردهاي مقابله با خودکشي اعلام کرده است.


   

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.