سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی استان مازندران برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام آمادگی استان برای برگزاری مسابقات سراسري قرآن کريم گفت: مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات در روز دوشنبه نهم بهمن ماه در ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این مسابقات ویژه برادران از 9تا 14 بهمن‌ماه 1391 در سالن هلال احمر شهرستان ساري استان مازندران واقع در خیابان امام رضا(ع) و مسابقات ویژه خواهران در مجتمع نیروی انتظامی خزر آباد برگزار مي‌شود.

وی افزود: استان مازندران با آمادگي کامل، در حال اجراي برنامه‌هاي مختلف از قبيل اسکان، سالن مسابقه، پذيرايي و حضور مردم است.

علیزاده در خصوص برنامه‌هاي مسابقات سراسري قرآن کريم گفت: در حوزه فضاسازي شهري همه شهرهاي استان مازندران به ويژه شهر ساري تبليغات اولیه را برای زمینه سازی مسابقات انجام داده اند، همچنين صدا و سيماي مرکز استان نيز در حال تهيه و توليد برنامه‌هاي ويژه قرآني براي پخش در ايام مسابقات است.

مدیر کل اوقاف مازندران از ايجاد دروازه‌هاي قرآن در ورودي شهر‌هاي استان خبر داد و گفت: به منظور تبليغ مسابقات در ورودي شهرهاي استان دروازه‌هاي قرآني در شهرهای سوادکوه- رامسر گلوگاه- امل و ساری ايجاد خواهد شد تا به عنوان يادگار مسابقات براي مردم استان مازندران باقي بماند.

علیزاده از برگزاري محافل قرآني در سطح همه شهرستان‌هاي استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن کريم با حضور قاريان ممتاز و بين‌المللي قرآن کريم بویژه قاری مصری استاد محمود شحات‌انور در سطح تمام شهرستان‌هاي استان مازندران برگزار مي‌شود./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.