سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی تبلت جدید ایکس پریای سونی

تبلت آندرویدی و فوق باریک Xperia Tablet Z با ضخامت 6.9 میلی‌متر و در اندازه 10.1 اینچ از سوی شرکت ژاپنی سونی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، این تبلت با داشتن صفحه نمایش فول اچ دی، تراشه چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro و دوربین 8.1 مگاپیکسلی Exmor R، از مدل قدیمی‌تر Xperia Tablet S سونی پیشرفته‌تر است.تبلت آندرویدی و فوق باریک Xperia Tablet Z با ضخامت 6.9 میلی‌متر و در اندازه 10.1 اینچ از سوی شرکت ژاپنی سونی رونمایی شد.

از دیگر مشخصه‌های این محصول، رم دو گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 32 گیگابایتی است که در یک تبلت مدل بالا یا دستگاه‌های قابل حمل امروزی استاندارد است و برخلاف تبلت‌ 10 اینچی گوگل، امکان توسعه حافظه با کارت میکرو اس دی را دارد. همچنین از فن‌آوری‌های ارتباطی LTE و NFC پشتیبانی می‌کند.تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که تبلت Xperia Tablet Z، شبیه مدل بزرگ‌تر گوشی‌های‌ Xperia Z سونی بوده و مانند این تلفن هوشمند، ضدآب و ضدغبار است.این تبلت با داشتن ضخامت 6.9 میلی‌متر، باریک‌تر از تبلت آی‌پد مینی اپل است که 7.2 میلی‌متر ضخامت دارد و صفحه‌ 10.1 اینچی و وزن 495 گرمی، استفاده از آن را بسیار راحت ساخته است.
برچسب ها: تبلت ، بازار ، گوشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.