سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محكوميت حمايت آمريكا از رژيم صهيونيستي در قلب واشنگتن

كارزار آمريكائي "به اشغالگري رژيم صهيونيستي" پايان دهيد با انتشار بيانيه در آغاز دور دوم رياست جمهوري اوباما از رئيس جمهور آمريكا خواسته تا به اقدامات لازم براي جلوگيري از تجاوزكاري هاي رژيم صهيونيستي دست بزند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از كارزار "به اشغالگري پايان دهيد"، "جاش روئبنر" از مديران اين كارزار در اين باره اظهار داشته "امروز در آمريكا اوباما به رياست جمهوري رسيده است و انتظار مي رود كه نتانياهو نيز در رژيم صهيونيستي رئيس جمهور شود. ما از دولت آمريكا انتظار داريم كه سياست هاي خود را از نتانياهو دور سازد و اجازه ندهد كه رژيم صهيونيستي از آمريكا به عنوان سلاحي به منظور توجيه اقدامات خود كه نقض آشكار حقوق بشر است سوء استفاده نمايد. از لحاظ اخلاقي و مالي آمريكا نبايد در جنايات رژيم صهيونيستي شريك جرم شود." 

در ابتداي اين بيانيه تحت عنوان "از رژيم صهيونيستي پاسخگويي بخواهيد، 80 هزار نفر پشتيبان شما هستند" از تجاوز نظامي رژيم صهيونيستي در تاريخ 18 نوامبر عليه نوار غزه و اقدامات جنايتكارانه آن رژيم سخن گفته شده است. 

در ادامه اين بيانيه آمده است "از سال 2000 ميلادي ، رژيم صهيونيستي به كشتار بيش از 3.000 شهروند عادي فلسطيني دست زده است و اكثر اين جنايتكاري ها توسط سلاح هاي تهيه شده از سوي آمريكا براي رژيم صهيونيستي انجام شده است و در اثر ده ها هزار نفر در اثر اين اقدامات زخمي شده اند." 

در ادامه اين بيانيه بر خواست مردم آمريكا تاكيد شده است و گفته شده "بيشتر آمريكائي ها خواهان بازنگري دولت آمريكا در سياست هاي مخرب و نادرست خود در مورد حمايت نظامي از رژيم صهيونيستي هستند و خواهان پاسخگويي دولت آمريكا در قبال تخلفاتش از قانون اساسي آن كشور در اين زمينه هستند." 

در پايان اين بيانيه نيز اشاره شده است كه درخواست تهيه شده مورد تاييد بسياري از رهبران نهادهاي حقوق بشري، سازمان غير دولتي و كليساهاي آمريكا قرار گرفته است. 

اين كارزار ائتلافي ملي در آمريكا است كه نزديك به 400 سازمان در آن فعال اند و خواهان پايان بخشيدن به حمايت امريكا از 45 سال اشغالگري رژيم صهيونيستي در كرانه باختري، شرق بيت المقدس و نوار غزه هستند و مي خواهند كه سياست آمريكا در قبال فلسطينيان و رژيم صهيونيستي تغيير يابد. 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.