سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر رادیو فصلی تاکید کرد:

ایجاد فضای شاد رویکرد اصلی رادیو فصلی است

رضايي گفت: رادیوی نو پدید فصلی تا پاپان فصل زمستان با رویکرد یک رادیوی شاد و پر نشاط به گرمابخش روزهای سرد زمستانی شنوندگان خواهد بود و پس از آن رادیو بهاری به استقبال نوروز و فصل زیبای بهاری می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی، رضا رضایی در تشریح برنامه های این شبکه در فصل بهار گفت : با فرارسیدن فصل بهار این شبکه ی رادیویی و  تصویری به بخش کوتاه جذاب، متنوع و با رویکرد موضوعات روز از جمله  فصل نوروز می پردازد. در این فصل، یکی از  مهم ترین وقایع سیاسی کشور یعنی انتخابات ریاست جمهوری است  که رادیو فصلی با در نظر داشتن شادی و نشاط  
به این واقعه ی مهم نیز می پردازد.  
رضایی به یکی دیگر از برنامه های پر مخاطب رادیو فصلی  اشاره کردو افزود: فعالسازی شهروند خبرنگار در این شبکه یکی از مهم تر ین اهداف این رادیو است که مخاطبان علاقه مند به گزارشگری و گویندگی می توانند با صداو لحن  خود خاطرات و داستان های کوتاه وجذاب شنیدنی را از طریق تلفن گویای  27861055  به گوش هموطنان خود برسانند.
مدیر رادیو فصلی از تعامل روز افزون  مخاطبان با این شبکه رادیویی می گوید: مخاطبان رادیو فصلی از طریق سامانه پیام کوتاه 300001055 روزانه با ارسال بیش از 15 هزار پیام کوتاه همراه همیشگی این رادیوی نوپدید بودند.  
وی یادآور شد: ماباید از ظرفیت های  این رسانه ی شنیداری حداکثر بهره لازم را ببریم و با این هدف با ایجاد انگیزه در مخاطبان برنامه هایی مناسب هر سلیقه تهیه و تولید کنیم تا شنوندگان رادیو فصلی در کنار برنامه سازان ضمن بیان پیشنهاد و انتقاد همراه ما باشند.  
رضایی در ادامه گفت: در این هیاهوی شلوغی و شهر نشینی طرح نشاط اجتماعی را در تمامی ساختاربرنامه ای به کار می بندیم . تا مردم روحیه ای شاد و بانشاطی داشته باشند.  
وی با اشاره به اهداف این رادیو اشاره کرد و گفت: این شبکه در تلاش است که بالاترین حد مشارکت مردمی راپدید آورد.  
مدیر رادیو فصلی در پایان گفت: رادیو فصلی با تعامل و همکاری مخاطبان ایده های نو و جدید آنها رادر تولید برنامه ها خود به کار می گیرد علاقه مندان می توانند ایده، دیدگاه، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را  از طریق سامانه پیام کوتاه 300001055 و تلفن گویای  27861055 با این رادیوی شنیداری و تصویری  در میان بگذارند.  
این رادیو روزانه 10 ساعت پخش دارد و از 6 تا 16 در فرکانس FM  ردیف 5/105 در شهر تهران قابل دریافت است.  
همچنین پخش دیجیتالی در گیرنده‌های رادیویی و پخش تصویری در آدرس اینترنتی irib.ir . 1055 و باشگاه فعال و پویای مخاطبان از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این رادیوی نسل جدید است./ي2

برچسب ها: رضایی ، رادیو ، فصلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.