سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

لزوم خودداری از تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس

معاون روایتگری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران بر خودداری راویان راهیان نور از تحریف واقعیت‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج،  مسجدی در همایش راویان آموزش‌دیده راهیان نور کردستان که در مجتمع شهید بروجردی سنندج برگزار شد، هدف اردوهای راهیان نور را آشنایی مردم با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس خواند و گفت : لازم است آنچه که در این مسیر واقعیت دارد، بیان شود.

معاون روایتگری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انتقال درست مفاهیم دوران دفاع مقدس را از وظایف اساسی راویان دانست و بر خودداری از اغراق و تحریف حماسه‌های آن دوران تأکید کرد.

مسجدی افزود: اهمیت راهیان نور و روایتگری به اندازه‌ای است که مقام معظم رهبری چندین‌بار در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور حضور یافته‌اند و این بار مسئولیت مجریان راهیان نور و راویان را مضاعف می‌کند.

وی همچنین به مقوله جنگ‌های داخلی و خارجی در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعات، 94 درصد مردم کردستان به جمهوری اسلامی رأی دادند و با طرفداری از نظام اسلامی، پای انقلاب ایستادند.

وی در پایان گفت: بیان این واقعیت‌ها علاوه بر حفظ و تقویت وحدت اسلامی، مانع از تحقق برنامه‌های هدف‌دار دشمنان در ایران اسلامی می‌شود./س




برچسب ها: همایش ، راهیان نور ، روایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.