سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنزین آزاد ۱۵۰۰ تومان شد

همزمان با افزایش خرید و فروش کارت‌های اجاره‌ای سوخت در برخی از شهرهای مرزی، قیمت بنزین در بازار آزاد توسط افراد سودجو به ۱۵۰۰ تومان رسید، با این وجود طرح ویژه جمع‌آوری و ابطال کارت‌های سوخت کرایه‌ای آغاز شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سایت هرمز نوشت:  بشاگرد تنها شهرستانی است در کشور، که مردمانش بیشتر اوقات با نبود یا کمبود بنزین مواجه هستند.

شاید نبود بنزین هم یکی از قابلیت های این شهرستان است که آن را نسبت به سایر شهرستان های دیگر متمایز ساخته و همچنان آن  را سمبل محرومیت در کشور معرفی کرده است.

اکنون در بشاگرد سه جایگاه سوخت در شهر سردشت  روستاهای پاهتک و خمینی شهر وجود دارد که اکثر اوقات به علت نبود بنزین تعطیل هستند ، جایگاه دیگری هم با 80 درصد پیشرفت در شهر سردشت در حال ساخت است که پیشرفت چندان مناسبی ندارد.

این مشکلات ، نارضایتی های عمومی مردم این شهرستان را در پی داشته، اکنون مدت یک هفته است که هر سه جایگاه سوخت بشاگرد به علت نبود بنزین تعطیل هستند، یکی از  این سه جایگاه ها هم در حرکتی عجیب، سردر جایگاه را پلاکارد ایزوگام نصب کرده است.

این در حالی است که شرکت‌های پیمانکاری حمل‌ونقل سوخت و رانندگان تانکرهای حمل سوخت به‌دلیل وجود ضعف نظارت و کنترل در واگذاری سهمیه‌ها با تبانی صاحبان سهمیه، محموله‌های سوخت قاچاق را از مسیر اصلی شبکه مصرف خارج و به استان‌های مرزی منتقل می‌کنند و تحویل عوامل باندهای قاچاق می‌دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.