سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی‌نژاد:

می‌توانیم به 15میلیون خانوار 2هکتار زمین بدهیم/ به جهنم که از ما نفت نمی‌خرید

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران امکان تامین ۱۰ برابر ارز حاصل از فروش نفت را با استفاده از ابداعات خود دارد گفت: به جهنم از ما نفت نمی‌خرید.

به گزارش گروه مجله خبري باشگاه خبرنگاران  به نقل از مشرق محمود احمدی نژاد که امروز سه شنبه برای افتتاح چند پروژه عمرانی به استان همدان سفر کرده است با حضور در فرودگاه بین المللی شهر همدان به منظور افتتاح پروژه آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن تهران - همدان  با بیان اینکه می توانیم به 15 میلیون خانوار دو هکتار زمین بدهیم، گفت: برخی افراد کوته‌بین چون خود کوچک هستند با بهانه های پی‌درپی جلوی اجرای طرح های بزرگ را می گیرند.

در ادامه بخشی از صحبت های مهم محمود احمدی نژاد را می خوانیم؛

-  وقتیکه بیگانگان می گویند ما از شما نفت نمی خریم ما باید بگوییم که بجهنم که نفت نمی خرید. ما اگر از ظرفیت های مردم در تولید استفاده کنیم و مردم به میدان بیایند در جواب آنها می گویند ما اصلا نفت نمی‌فروشیم و راه عملی شدن این امر این است که فکر را باز کنیم و به توانمندی های توده های مردم اعتماد کنیم که اگر اینطور نشود بازار بورس بازی و دلالی راه می افتد.

- مسکن مهر طرح بسیار بزرگی است که باید به عنوان یک طرح ضربتی و فوری درد مضمن مسکن را تضمین می داد که امروز نیز در استان همدان شاهد افتتاح 19 هزار و 800 واحد آن بطور یکجا بودیم تا آرامشی برای مسکن در کشور ولو 5 ساله و 10 ساله ایجاد شود.

- با توجه به گرانی های اخیر که ما باید ملاحظه مردم را بکنیم و یک مقدار از اقساط آنها را کم کنیم تا گشایشی در کار مردم باشد.


- باید در زمینه آزادراه ها کارهای بیشتری صورت گیرد و این آزادراهی که امروز افتتاح شد کار بزرگی است و انشاءالله تا فروردین ماه خاتمه پیدا می کند تا مردم همدان بتوانند از این آزادراه با سرعت 120 کیلومتر به مشهد و یا شمال بروند.

- همه باید توجه داشته باشند آن چیزی که از انسان در عالم هستی باقی می ماند، اعمال خیر است و غیر خیر نیستی و سقوط است و هر کس باید کارهای خود را در راستای پیشرفت کشور و به نیت خدمت به مردم و اعتلای نظام انجام دهد که در آن صورت دیگر دو هزار پیمانکار و یا ده هزار مدیر نداریم؛ 75 میلیون مدیر و پیمانکار خواهیم داشت که در راستای یک هدف تلاش می کنند.


- ما ملتی هستیم که دارای تاریخ و تمدنیم و این تاریخ پی در پی در دامن خود انسان های بزرگ تربیت کرده است و این آب و خاک انسان پرور و نخبه پرور است.


-  اعتقاد دارم خداوند متعال ویژگی هایی در این سرزمین و مردم آن قرار داده است که اگر نگوییم بی نظیر است، کم نظیر است.

- ما بیست میلیون خانوار داریم که حدود 5-6 میلیون آن خانه و زمین دارند و ما به 15 میلیون خانوار دیگر می توانیم دو هکتار زمین بدهیم به شرطی که آن را آباد کنند.

- در تاریخ مان هرگز بت پرستی و برده داری نداشته ایم. نه برده شده ایم و نه برده داشته ایم و هیچگاه از وارد شدن سختی ها و صدمه ها به دیگران خوشحال نشده ایم و نمونه آن 30 سال اخیر در طول عمر انقلاب اسلامی است.

- یک آدم خودخواه و قدرت طلب فاسد امکانات جهانی را علیه ایران بسیج کرد که خیلی صدمه به ملت خودش و ایران زد و بعد از آنکه کنار رفت توسط بیگانگان به ملتش سختی بیشتری وارد آمد، اما تنها ملتی که کنار مردم عراق ایستاد، ملت بزرگ ایران بود و این که نه تنها کینه ای از آنان بخاطر جنگ تحمیلی نداشت بلکه در تمام سختی ها و مشکلات در کنار آنان بود.

- ایران ثروت های طبیعی خدادادی زیاد دارد که باید از این ثروت ها به درستی استفاده کنیم.

- هنوز خزائن بسته است و درها باز نشده است البته درها در زمان ظهور باز می شود اما ما نیز می توانیم کارهایی در حد توانمان انجام دهیم که از ثروت ها درست استفاده شود.


- وقتیکه بیگانگان می گویند ما از شما نفت نمی خریم ما باید بگوییم که بجهنم که نفت نمی خرید. ما اگر از ظرفیت های مردم در تولید استفاده کنیم و مردم به میدان بیایند در جواب آنها می گویند ما اصلا نفت نمی‌فروشیم و راه عملی شدن این امر این است که فکر را باز کنیم و به توانمندی های توده های مردم اعتماد کنیم که اگر اینطور نشود بازار بورس بازی و دلالی راه می افتد.

- ظرفیت و توانمندی های مردم بالا و بی پایان است و اگر این انرژی عظیم ملت به صحنه بیاید دیگر بی جهت نمی توانند برای کشور مشکل درست کنند و البته بعضی ها از داخل دست به دست آنان بدهند بیایند به صحنه و بازی ارز درست کنند.

- بنابراین ما می توانیم با استفاده از ظرفیت مردم بر مشکلات فائق بیاییم و با اصلاح مقررات و قوانین می شود کاری کرد که سهم مبادلات خارجی و آثار نوسانات ارز به حداقل برسد و با تفاهم و همدلی کار را جلو ببریم.
برچسب ها: احمدی نژاد ، تحریم ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
حسن
۲۱:۴۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
شما اين هزار تومان پولي كه واسه شام شبمون كه دو تا سنگكه نگير بقيه اش .....
عليرضا
۱۹:۰۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
شما بزرگ باش قيمتها راپائين بياور هي براي مردم داستان تعريف ميكني اما مردم در مضيقه زندگي ميكنند.