سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی

فرماندار اهر دهه مبارک فجر به عنوان یک سنبل، الگو فرصتی برجسته برای انتقال فرهنگ و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به جهانیان است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صديقي امروزدر جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر را فرصتي مناسب براي انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدي و ارزشهاي اسلامي به جهانيان عنوان کرد.

فرماندار اهر گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم والای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمند است که نسبت به تبیین آنها در آیین‌های گرامیداشت این دهه تلاش جدی شود.

صدیقی در ادامه بر برگزاری هر چه با شكوهتر برنامه‌ها و آیین دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم انقلاب برگزار شود.

اين مقام مسئول گفت: برنامه‌ها باید طبق چارچوب و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر کشور با در نظر گرفتن ابعاد اجتماعی، فرهنگی، نوآوری و خلاقیت و به روز بودن اجرا شود.

وی توجه به مسایل فرهنگی و ظرفیت‌های موجود شهرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضور پرشور مردم دراین راهپیمایی 22 بهمن باید بیش از پیش گسترده باشد.

وي گفت: برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر 16 کمیته اعم از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، تعاون، افتتاح ها ، مراسم، روستايي، بسيج، مساجد و اصناف و بازاريان، ورزشي، قرآني، ایثارگران، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودک و نوجوان تشکیل مي شود.

در ادامه اين برنامه جعفر ولي پور رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اهر به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي اين شهرستان و حسن بالاگر مدير روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر به عنوان مسئول كميته اطلاع رساني معرفي و 15 كميته مختلف ستاد دهه فجر نيز با مسئوليت ادارات و نهادهاي ذيربط معرفي و فعاليت خود را آغاز كردند. /س

 

برچسب ها: دهه ، فجر ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.