سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

راي کميته انضباطي فيفا ناعادلانه است/ايراد هاي وارده به انتخابات مجمع فارس قابل حل است

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کي روش يک جلسه از محروميت خود را گذرانده و ما به راي کميته انضباطي فيفا اعتراض کرديم.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: درجلسه این هفته کمیته اجرایی المپیک مسائل متفرقه ای مطرح شد بحث این جلسه کمیته اجرایی در مورد بازیهای همبستگی اسلامی که در خرداد ماه برگزار می شود بود همچنین درباره تیمهای شرکت کننده  در این بازیها صحبت شد تا آماده این مسابقات شوند.
 
کفاشیان درباره ابطال انتخابات هیات فوتبال استان فارس گفت: من به عنوان رئیس  مجمع انتخابات 2 تا 3 ماه پیشین در این جلسه شرکت کردم و انتخابات درست انجام شد و حکم رئیس هیات استان فارس را هم صادر کردیم.

وی درباره ابطال مجمع هیات استان فارس توسط وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش موضوع ابطال را اعلام نکردند نوع ایرادهای گرفته شده فقط از برخی موارد موضوعات مجمع بود که قابل برطرف شدن است.

کفاشیان در ادامه اظهار داشت: در جلسه ای با معاون ورزش و جوانان مدیر کل ورزش استان فارس و کارشناسان ورزش یک تا دو مورد ایراد گرفته شد که به نظرم تخلف نبوده است.

وی عنوان کرد: وزارت ورزش ابطال رای ندادند، در جلسه انتخابات هیات ورزش استان فارس اعضا رای دادند و از نظر ما آن انتخابات قانونی است و هیچ مشکلی وجود ندارد و آیت اللهی رئیس هیات ورزش استان فارس است.

 وی درباره به بن بست خوردن جلسه تاج با کی روش گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد، در این جلسه مهلت 10 روزه به تاج و کی روش دادیم که تفاهم نامه با هم برقرار کنند. اگر ما ببینیم که اين و نفر اختلاف بزرگی دارند حتما به آن ورود می کنیم تا آن را برطرف کنیم.
 
وی در ادامه بیان داشت: اولویت فدراسیون فوتبال تیم ملی و صعود به جام جهانی است.

  وی درباره احتمال داخل بازیهای لیگ و اردوهای تیم ملی گفت: کی روش برنامه هایی که برای تیم ملی دارد به ما ارائه کرده است و وی برنامه ها را با برنامه های سازمان لیگ منطبق خواهد کرد ما از تیم های لیگ برتری می خواهم که بازیکنان مد نظر کی روش را در اختیار تیم ملی بگذارند و از مابقی بازیکنان در مسابقات استفاده کنند.

وی بیان داشت:قرار است جلسه ای ما بین کی روش و مربیان لیگ بگذرانیم تا آنها با یکدیگر به تفاهم برسند.

وی درباره گفته های کی روش درباره عدم دعوت از رحمتی به تیم ملی گفت: رحمتی جزو گلرهای ارزنده ما بوده و درخشندگی خوبی برای تیم ملی داشته و خوب کار کرده  است ما قدردان وی هستیم، وی باید به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی باید باشد و با روحیه مضاعف در درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

 وی ادامه داد : به طور حتم کی روش بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب می کند و ما میانجیگری می کنیم تا هر چه سریعتر وی به تیم ملی برگردد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره دعوت دانیل داوری به تیم ملی گفت: کادر فنی در مورد دعوت از این گلر تصمیم می گیرند آنها بهترین های لیگ را انتخاب می کنند اگر هم کی روش در چند مقطع اردوی  تیم ملی رحمتی را دعوت نکند اشکالی ندارد و هر وقت خواستند از وی استفاده می کنند.

وی درباره موافقتش از حضور دورگه ها در تیم ملی گفت: مشکلی با حضور دو رگه ها در تیم ملی ندارم نظر کادر فنی  است که از دو رگه ها استفاده کند و من هم مشکلی با این مسئله ندارم.

وی درباره بازی دربی 76  گفت: تیم های سرخابی چندين دوره در بازي دربي حضور داشته اند، ما هم سعی می کنیم که امکانات خوبی برای این بازی فراهم کنیم و در کمال آرامش این بازی انجام شود.
 مسئولان شهرداری هم قرار است از مدعویین پذیرایی خوبی انجام دهند.

وی درباره داور بازی دربی گفت: کمیته  داوران قرار است در جلسه پنج شنبه داور را تعیین کنند و ما هم دخالتی در تعیین داور نمی کنیم من نمی دانم داور دربی چه کسی است.

کفاشيان افزود: کي روش در بازي با ازبکستان روي نيمکت ننشست و يک جلسه از محروميت خود را پشت سر گذاشت. در آن زمان حکمي که فيفا داده بود موقت بود اما به دليل آنکه کميته انضباطي فيفا حکم قطعي خود را صادر کرده ما اعتراض خود را با توجه به مستندات و فيلم بازي به کميته انضباطي فيفا ارئه کرديم و راي را ناعادلانه عنوان مي کنيم. به همين دليل از يک وکيل مجرب بهره گرفتيم تا کارهاي کي روش را پيگيري کند. جاي نگراني نيست و ما سعي خواهيم کرد کي روش در بازي با قطر روي نيمکت بنشيند.

وي در خصوص سرپرست تيم ملي گفت: فعلا نبي دبيرکل فدراسيون را به عنوان سرپرست تيم ملي انتخاب کرديم تا کارها را پيگيري کند./مح
برچسب ها: f ، f ، f
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.