سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

دعوت از55 کشور برای مسابقات ورزش زورخانه ای پایتختهای جهان در اصفهان

برای شرکت در مسابقات ورزش زورخانه ای پایتخت های جهان در اصفهان از 55 کشور دعوت شده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با بیان این مطلب گفت: مسابقات ورزش زورخانه ای پایتختهای جهان روزهای 16 و 17 اسفند سال جاری به میزبانی شهرداری اصفهان و با همکاری فدراسیون این رشته ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می شود.

حبیب الله تحویل پور اظهارداشت: فدراسیون ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشورمان برای برگزاری این مسابقات از 55 کشور جهان دعوت کرده است .

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور به میزبانی شهرداری اصفهان خبرداد و گفت: این مسابقات نیز روزهای 19 و 20 بهمن و در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشور معرفی شده است ، تصریح کرد: دبیرخانه پایتخت فرهنگ ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشور در شهر اصفهان مستقر است .

تحویل پور افزود: اولین جشنواره فرهنگ ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشور با عنوان منش پهلوانی در بهمن جاری از سوی این دبیرخانه برگزار می شود و در این زمینه برای ارسال آثار و مقالات با موضوع یاد شده ، فراخوان داده شده است .

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سطح کشور برگزار می شود، تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار و مقاله های خود را با موضوع یاد شده تا پیش از شروع مسابقات هنرهای فردی کشور به دبیرخانه پایتخت فرهنگ ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشور ارسال کنند/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.