سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان چناران معرفی شد

با حضور فرماندار شهرستان، امامان جمعه چناران و گلمکان و مسئولین انتظامی و نظامی استان، سرهنگ قربان صنعتی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار اسفندیاری، جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقدمه‎ای برای دولت کریمه امام زمان(عج) است و ایران اسلامی کشور اهل بیت بوده و باید قدردان این کشور و نظام بود.

وی افزود: آنچه در خاورمیانه اتفاق می‎افتد اعتقادی است که مردم آن مناطق به آموزه‎های دینی و اسلامی پیدا کرده‎اند و این بدان منظور است که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و آنان از نظام و انقلاب ایران الگو برداری می‎کنند.

وی ادامه داد: امروز مردم ایران پایدار، هم پا و گوش به فرمان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند و فرامین رهبر معظم انقلاب را سر لوحه برنامه‎های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... قرار می‎دهند.

اسفندیاری بیان داشت: آنچه در بیرون کشور از جمهوری اسلامی داریم نگاهی مطلوب است و هر جای دنیا آثاری از ایران وجود دارد، به برکت نظام و انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امنیت یک موضوع مهم در دنیا است و ایران با وجود تمام محدودیت‎ها، امنیتی مطلوب در سطح جهان دارد که علت آن جان برکفی و ایثارگری‎های نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم است.

جانشین ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان ادامه داد: مدیران شهرستان کمک نیروی انتظامی باشند و برای تاثیرگذاری و خدمات بهتر همکاری کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی لبه جلوی مقابله است و مجموعه سپاه، بسیج و ارتش نیز در کنار ما هستند و امنیت و عزت کشور مرهون همکاری همه است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ جواد اصغری، فرماندهی سابق نیروی انتظامی چناران تقدیر و سرهنگ قربان صنعتی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان چناران از سوی فرمانده ناجا جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب گردید./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.