سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز هم قاطعیت پلیس فاتب تکرار شد؛

تیرهای پی در پی ماموران خودروی سارقان را به گاردریل سپرد

یک باند سارقان لوازم خودرو در حالی که قصد فرار از دست ماموران را داشتند با شلیک چندین تیر به سمت لاستیک خودرویشان توسط مأمورین، با گاردریل اتوبان برخورد كردند.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی و شناسایی خود می کوشند تا با حضور مستمر خود در مناطق حوزه استحفاظی اجازه هیچ فعالیتی را به سارقان ندهند و با این عمل احساس امنیت را در سطح شهر افزایش دهند تا هموطنان محترم تهرانی با آسودگی کامل به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

سرهنگ علیرضا عظیمی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ماموران حین انجام وظیفه در منطقه در آدرس اتوبان افسریه توانستند با تجربه کافی نسبت به شناسایی مجرمان یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ با دو سرنشین مظنون شوند که پس از استعلام پلاک مشخص گردید که سرنشینان خودرو در چند نقطه از تهران اقدام به سرقت لوازم خودرو نمودند.

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله به خودرو دستور توقف می دهند که متهم با دیدن واحد گشت متواری شدند و به فرمان ایست هیچ توجهی نکردند که در ادامه ماموران مجبور به شلیک تیر هوایی می شوند ولی باز هم راننده خودرو توجهی نمی کند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران در نهایت با رعایت کلیه قوانین بکارگیری سلاح مجبور به شلیک 8 تیر جنگی به طرف لاستیک های خودروی سارقان شدند و با وجود اینکه تیر ماموران پلیس فاتب هیچ گاه خطا نمی رود موجب بر هم خوردن تعادل خودرو و برخورد آن با گاردریل اتوبان می گردد که بلافاصله ماموران متهمان را به نام های محمد و میلاد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال می دهند./ز

برچسب ها: تیر ، شلیک ، افسریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.