سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادریان: به انتخابی تیم ملی نمی رسم/ برای نیم فصل دوم آماده می شوم

تکواندوکار مصدوم تیم شرکت ملی حفاری ایران گفت: مصدومیتم برای دور برگشت رقابت های لیگ برتر برطرف شده اما به مسابقات انتخابی تیم ملی نمی رسم.

رضا نادریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در هفته پنجم دور رفت مسابقات لیگ برتر مقابل تیم استیل البرز دچار پارگی رباط MCL)) زانو و کشیدگی مینیسک شدم اما حالا وضعیتم بهتر شده است و نیازی به جراحی هم نداشتم.
وی گفت: تمرینات بدنسازی ام را انجام می دهم و از هفته آینده به تمرینات تکواندو می پردازم و برای هفته دوم دور برگشت آماده می شوم.
نادریان در مورد حضور مجدد در تیم ملی تصریح کرد: برای حضور در تیم ملی آماده می شوم اما به رقابت های انتخابی تیم ملی در تاریخ 13 و 14 بهمن نخواهم رسید. با فدراسیون و کادر فنی تیم ملی صحبت می کنم تا در صورت موافقت مسئولان و مربیان پس از حضور در اردوهای تیم ملی در رقابت های آتی انتخابی شرکت کنم.
وی افزود: با برطرف شدن مصدومیتم چون آمادگی کامل برای مسابقه ندارم نمی توانم در انتخابی اول شرکت کنم اما مشکلی برای رقابت های آینده نخواهم داشت.
وی در خصوص مسابقات جهانی مکزیک گفت: هدف اصلی ام حضور در رقابت های جهانی سال آینده است و دوست دارم باز هم در این مسابقات شرکت کنم. تا به حال دوبار در پیکارهای جهانی حضور داشتم که در سال 2009 با ناداوری در بازی فینال به مدال نقره رسیدم و در سال 2011 نیز با انجام پنج مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی و قبل از رسیدن به سکو حذف شدم. به همین دلیل برنامه ام شرکت مجدد در این مسابقات و کسب مدال است.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.