سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب اسماعیلی:

تعدد نمایش فیلم ها بزرگترین لطمه را به جشنواره فجر می‌زند / ضمانت اجرایی برای فیلم های جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شود

مدنظر قرار دادن تضمینی برای فیلم های نمایش داده شده جشنواره فیلم فجر برای به وجود نیامدن مشکل اکران همانند سال گذشته الزامی است.

حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تا زمانی که جشنواره دیده نشود، نمی‌توان در خصوص آن نظر که داد گرچه در این دوره از جشنواره عمده ای از فیلمسازان از نحوه داوری و انتخاب آثار بخش سودای سیمرغ گله داشتند.
وی ادامه داد: با توجه به نظم حاکم بر سی امین جشنواره فیلم فجر احساس می کنم این نظم همچنان تداوم داشته باشد.
تهیه کننده فیلم سینمایی "قرمز" اظهار داشت: جدای از نظم حاکم بر جشنواره باید تضمینی برای فیلم ها بوجود بیاید زیرا سال گذشته صحبت شد که فیلم های نمایش داده شده در جشنواره پروانه نمایش بگیرند که عملاً این اتفاق نیفتاد.
اسماعیلی گفت: متاسفانه یکسری از فیلم ها تحریم شدند و اتفاقات بسیار ناگواری برای آنها پیش آمد امیدوارم وقتی جشناوره فیلم فجر تمام شد ضمانت اجرایی برای فیلم ها در نظر گرفته شود تا دوباره شاهد مسائل و مشکلات سال گذشته نباشیم.
وی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر طی سالهای برپایی خود شاهد اوج وخیز بسیار بوده که در دهه 70 اوج تنوع فیلم های سینمایی را در جشنواره فجر شاهد بودیم.
اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره در سینما آزادی ادامه داد: سالهای گذشته جشنواره در سینما  آزادی برپا می شد که اهالی رسانه و مطبوعات نیز در آنجا حضور داشتند و ما شاهد رونق و گرمایی خاص در سینما آزادی بودیم.
تهیه کننده فیلم سینمایی "پاتو زمین نذار" افزود: یکی از بزرگترین اشکالات جشنواره فیلم فجر که این روزها با آن روبرو هستیم تعدد نمایش فیلمهاست که بزرگترین لطمه را می زند. خاطرم هست در زمان گذشته مخاطب تا ساعت 5 صبح در صف های طولانی به انتظار می نشست تا یک فیلم را ببیند.
وی تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر جای نقد کردن نیست و امکان دارد به دلیل نقد نا به جای فیلم های سینمایی در اکران صدمه ببیند.
تهیه کننده فیلم سینمایی "عاشق" گفت: منتقدان سینمایی به جای تقویت فیلم ها پنبه آن فیلم را در جشنواره می زنند و در نهایت فیلم به هنگام اکران با مشکل روبرو می شود
این بازیگر افزود: اگر اهالی رسانه، مطبوعات و سینما به درستی به تماشا و قضاوت آثار بپردازند می‌توانیم به نتیجه گیری مثبت برسیم و شاهد برپایی جشنواره ای بدون حاشیه و مشکل باشیم.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.