سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صمد نیکخواه بهرامی:

جریان را به گردن خبرنگاران نمی اندازم / حرفم را برعکس نوشتند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال هم بعد از جلسه کمیته انضباطی جریانات را به سمت خبرنگاران برگردانده و گفت: حرف من این بود که اگر بازیکن ملی بودن جرم است، دیگر نمی خواهم بازیکن ملی باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی به جلسه کمیته انضباطی رفت و بعد از این جلسه به خبرنگار ما گفت: نمی خواهم همه چیز را به گردن خبرنگاران بیندازم اما آنها هم قبول کنند که کاملاً حرف من را برعکس نوشتند من گفتم اگر بازیکن ملی بودن جرم است نمی خواهم دیگر مجرم باشم اما خبرنگاران چیز دیگری نوشتند.

وی ادامه داد: من تا به حال چندین بار به کمیته انضباطی رفته ام و این حرف ها بارها نوشته شده اما باز هم به تیم ملی رفته ام، چند روز دیگر هم به اردوی تیم ملی می روم و مشکلی ندارم. اگر به زور مرا به تيم ملي هم برده بودند براي تيم بازي نمي کردم اما کارشناسان بگويند تا به حال در تيم کم کاري کرده ام؟ يا پيش امده است که به تيم نرفته و يا بد بازي کرده باشم؟
 
ملي پوش بسکتبال اضافه کرد: تنها درخواستم از داوران اين است که دقت بيشتري داشته باشند. مطمئنا تيم مقابل ما تمام دقتش را روي بازيکناني مثل من و کامراني مي گذارند و برخورد فيزيکي روي ما بيشتر است. من فقط گفتم روي اين مسائل بيشتر دقت کنند. وقتي 7 يا 8 خطا روي من مي شود و داور اغلام نمي کند قطعا کارايي ام پايين مي آيد. اگر نفر بعد از من در تيم ملي آمار بهتري دارد حتما ايرادي هست چون من در باشگاهي بازي مي کنم که مربي اش مربي تيم ملي هم هست و مشکلي از نظر تاکتيکي ندارم. همه مي دانند که چقدر بسکتبال بلدم. پس مشکل چيز ديگري است. سوالم از کساني که بحث انتظار حمايت را مطرح مي کنند اين است؛ مگر تا به حال که به جايي رسيده ام با حمايت کسي بوده؟ من انتظار چيز عجيب و غريبي ندارم اما جوي برعليه ماست که ملي بودن ما جرم به نظر مي رسد. 

صمد تأکید کرد: این چندمين بار است که به کمیته انضباطی دعوت شدم اما هیچ مشکلی ندارم و تابع قانون هستم، کمیته انضباطی هم هر تصمیمی را بگیرد آن را می پذیرم.

گفتنی است، این انکارها در حالی صورت می گیرد که صحبت های بعد از بازی صمد با صحبت های روز بعد کمی تفاوت داشته و فایل صوتی آن هم موجود است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.