سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر جعفري:

سلطه‌گران با ابزارهاي تبليغاتي درصدد تسخير روح مسلمانان هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز در دنيايي زندگي مي‌کنيم که سلطه‌گران با ابزارهاي تبليغاتي و فرهنگي نادرست درصدد هستند تا روح مسلمانان را تسخير کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "سرلشکر محمدعلي جعفري" در اولين دوره مسابقات بين المللي حفظ و قرائت قرآن کريم نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي که در تالار حافظيه کاخ سعدآباد برگزار شده است، به اهميت قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: قرآن شمع هدايت و ريسمان پيوند خالق و مخلوق و تنها نجات‌بخش بشريت و هدايت‌گر جوامع به سوي وحدت و رستگاري است.

وي افزود: بي‌ترديد امروز در عصر علوم سازمان‌يافته انديشه‌هاي الحادي و تهاجم فرهنگ‌هاي فاسد به سوي کشورهاي اسلامي هستيم، لذا بايد از آموزه‌هاي گران‌سنگ قرآن کريم بيشتر استفاده کرده و در صدد تکريم آيه‌هاي ملکوتي آن برآييم.

جعفري با اشاره به ميزباني سپاه از اين مسابقات گفت: اين مسابقات با شعار ارزنده "وحدت، عزت و اقتدار در پرتو قرآن" مزين شده و در آن از گردهمايي تمامي شرکت‌کنندگان و نيروهاي مسلح کشورهاي اسلامي صميمانه‌ترين سپاس‌ها را داريم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: قاريان، حافظان و مروّجان حقايق قرآن، گل‌هاي بوستان عشق و راستي هستند که عطر ايمان خود را در همه جا پراکنده‌اند.

وي خطاب به همه قاريان و مهمانان گفت: شما دل‌باختگان حريم حق هستيد و با استفاده از کتاب عظيم هدايت، بايد زندگي ميليون‌ها انسان‌ها را به نور قرآن روشن کرده و به درخت زندگي آنها ماهيت اسلامي ببخشيد.

جعفري ادامه داد: امروز در دنيايي زندگي مي‌کنيم که سلطه‌گران با ابزارهاي تبليغاتي و فرهنگي نادرست درصدد هستند تا روح مسلمانان را تسخير کرده و به جاي آن کينه و ترديد و انحراف بکارند لذا ما بايد در گرو وحدت و اقتدار و افزايش بينش و بصيرت با تکيه بر قرآن از اين تيرگي‌ها، به سلامت عبور کنيم.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از کشورهاي پيشرو و حامي صادق بيداري اسلامي است و هميشه کوشيده تا آموزه‌هاي قرآن را در همه برنامه‌هاي خود قرار دهد تا بتواند همگان را از حقايق قرآني سيراب کند.

وي ادامه داد: امروزه شاهد تحول شگرف در جوامع اسلامي با تکيه بر قرآن هستيم.

جعفري ادامه داد: ما بايد دست در دست هم و دوش به دوش يکديگر دست‌هايمان را خالصانه به قرآن گره زده و با تکيه بر قرآن به مصاف باطل برويم تا احساس ضعف را در دل دشمنان، شعله‌ورتر کرده و بر دل شيطان، تازيانه‌ها فرود آوريم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اينک که در آستانه ميلاد نوراني اسوه مهرباني و عطوفت و سرور کائنات، پيامبر اکرم(ص) و به پاسداشت هفته وحدت اين مراسم بهانه اندکي براي سپاس از مدافعان حقيقت و نور است که تلاش دارند در پرتو قرآن، در دل‌هاي همگان نور و روشني ايجاد کنند و اميدواريم که بتوانيم دل‌هاي همه را با نور قرآن پيوند بزنيم.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.