سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

گرامیداشت دهه فجر تعظیم شعائر ارزشی نظام است

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در حقیقت تعظیم و تکریم شعائر ارزش‌های دینی این سرزمین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی کریمی دیروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در پارس‌آباد افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به اوج عظمت و اقتدار خود رسید و ما بعد از 34 سال این دهه را در حالی گرامی می‌داریم که تمام دنیا به ابهت این نظام غبطه می‌خورد.

وی لزوم حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: همه باید در حریم‌داری این موضوع تلاش کنیم و اجازه ندهیم دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به دست عده‌ای ستیزه‌جو و عنود داخلی و خارجی مورد حمله و تخطئه قرار گیرد.

کریمی افزود: در طلیعه سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام از چنان عظمت و اقتداری برخوردار است که دوستداران نظام به حرکت‌های پیش رو امیدوار و دشمنان نیز در بیم و هراس هستند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد همچنین گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب با نشان دادن دستاوردها و اقدامات مقایسه‌ای برای بیان کارهای انجام شده با توجه به اینکه آخرین سال فعالیت دولت خدمتگزار دهم است این ایام فرصتی است تا بتوانیم بیش از گذشته آثار و برکات نظام و دستاوردهای دولت نهم و دهم را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه در این شهرستان چند طرح اساسی به ویژه طرح‌های مهر ماندگار با سرعت و قوت در حال اجراست، افزود: در کنار تلاش برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد که از مصوبات دولت خدمتگزار بوده، تکمیل طرحهای مسکن مهر در اولویت قرار دارد به طوری که در ایام دهه فجر قرار است جمعی از این واحدها به بهره‌برداری برسد/س .

برچسب ها: پارس ، آباد ، دهه ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.