سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریيس انجمن سپک تاکرا:

بانوان برای حضور در مسابقات وجهی پرداخت نمی کنند / مسابقات لیگ بانوان حکم انتخابی دارد

سهراب آزاد از برگزاری مسابقات لیگ سپک تاکرای بانوان برای نخستین بار در سه مرحله خبر داد و اظهار داشت: بانوان سپک تاکرا دربخش های رگوه، دبل راگا، موپ تاکرا به مبارزه می پردازنند.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ سپک تاکرا برای دومین بار است که برای بانوان برگزار می شود.

مسابقات این دوره در قالبی متفاوت تر است بانوان پیش از این در بخش های کم تری مبارزه می کردند در حالی که انجمن سپک تاکرا در صدر برگزاری مسابقات مسابقات این دره لیگ در سه بخش رگو، دبل راگا، و موپ تاکرا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی در آینده نزدیک در پیش است مسابقات لیگ سپک تاکرای بانوان حکم انتخابی نیز دارد از اینرو بانوان قهرمان در این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب و عازم مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی می شوند.

آزاد تصریح کرد: بانوان سپک تاکرا رقابت های خود را از 18 بهمن ماه آغاز به مدت سه روز پیگیری می کنند.

انجمن سپک تاکرا در پایان مسابقات به بانوان برتر حکم و کاپ قهرمانی اهدا کند.

رییس انجمن سپک تاکرا افزود: انجمن سپک تاکرا برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی اين رشته در بخش بانوان ،‌از شرکت کنندگان در این مسابقات مبلغی دریافت نمی کند.

آزاد ادامه داد: مسابقات لیگ سپک تاکرا مردان طبق برنامه ریزی که انجام شده است به احتمال فراوان از اوایل اسفند سال جاری و با حضور 20 تیم برگزار می شود مردان سپک تاکرا همانند بانوان در سه بخش تیمی، دبل رگا و رگو به مبارزه می پردازنند.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ سپک تاکرای مردان در سه سید برتر A ,B برگزار می شود ونفرات برتر در سه سید عازم مسابقات در رقابت های کشورهای اسلامی اندونزی می شوند./آق
برچسب ها: سپک تاکرا ، آزاد ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.